3 צפייה בגלריה
דיימון אלברן
דיימון אלברן
נשמח לתת לך כתף לבכות עליה. דיימון אלברן
(צילום: Ian Gavan/Getty Images)
גל הפרידות בעיצומו: אחרי סופיה ורגרה, שמתגרשת מבעלה ג'ו מנגניילו, והזמרת המצליחה רוסליה, שביטלה את האירוסים לראו אלחנדרו, עכשיו הגיע תורו של דיימון אלברן (55), סולן להקת BLUR וגורילז לחזור לשוק הרווקים.
אתרים מעבר לים מדווחים כי אחרי 25 שנות זוגיות אלברן ובת זוגו, האמנית סוזי ווינסטנלי (55), נפרדו. השניים מעולם לא נישאו אך הביאו לעולם בת משותפת, מיסי (23). מקורבים מספרים כי ווינסטנלי דרשה מהמוזיקאי לעזוב את ביתם המשותף בנוטינג היל. "סוזי שבורת לב", אישר מקורב. "למרות שהם חיים בבועת התעשייה שבה כל כך הרבה זוגות נאבקים - הם היו יחד הרבה מאוד זמן. זו תקופה עצובה מאוד עבור כל המעורבים".
למרות הפרידה, מוקדם יותר החודש ווינסטנלי עוד הגיעה להייד פארק בלונדון כדי לצפות באלברן ובלהקת BLUR כחלק מפסטיבל הקיץ הבריטי.
בשבוע שעבר יצא לאור האלבום החדש של הלהקה, The Ballad Of Darren, שנכון לכתיבת שורות אלה נמצא במקום הראשון במצעדים. את מרבית השירים כתב אלברן על מערכת היחסים שלו ווינסטנלי. "אני הסתכלתי לתוך החיים שלי / וכל מה שראיתי זה שאת לא חוזרת", נכתב בשיר Ballad.
כאמור, אלברן גם חבר בלהקת גורילז, ובשיר St Charles Square ניתן להבין כי הוא מאשים את עצמו בפרידה. "התרחקתי / נתתי לך זמן / למה את לא מדברת איתי יותר? / אל תענישי אותי לנצח".
אלברן ובת זוגו החלו לצאת אי שם בשנת 1998 ושנה לאחר מכן הביאו לעולם את בתם הראשונה. "זה משנה אותך מאוד. לאט לאט זה מגלח את החלקים הקוצניים שבך", אמר בריאיון ל-Esquire לאחר לידת בתו.
3 צפייה בגלריה
דיימון אלברן מיסי
דיימון אלברן מיסי
שינתה את חייו. אלברן ובתו מיסי
(צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images)
מוקדם יותר השנה התראיין המוזיקאי למאט ווילקינסון, עבור אפל מיוזיק, ואמר: "אני רשמית בן 55 עצוב. זה בסדר להיות עצוב, זה כמעט בלתי אפשרי שלא יהיה קצת עצב בחיים של עד גיל 55".
3 צפייה בגלריה
דיימון אלברן
דיימון אלברן
רשמית מדובר באדם עצוב
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)