3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
חתן בפעם השנייה! קניה ווסט
(צילום: Backgrid)
על פי דיווחים מעבר לים: קניה ווסט הוא גבר נשוי. שוב. בשבועות האחרונים התרחק הראפר מאור הזרקורים, ובזמן שאתרים בארץ ובחו"ל הביעו "דאגה" מהיעלמותו, בימים האחרונים הוא חזר לכותרות כשהוא מבלה עם אישה אלמונית. הבוקר (ו') נודע כי השניים לא רק מבלים יחדיו אלא נישאו בסתר.
אתר TMZ פרסם הבוקר כי ווסט והאישה המסתורית, מעצבת ואדריכלית בשם ביאנקה סנסורי, מיסדו את הקשר לפני כמה ימים בטקס פרטי הנועד לחגוג את אהבתם. על פי הדיווחים, השניים טרם הגישו תעודת נישואים רשמית על מנת להפוך את זה לחוקי אך בכל זאת ווסט העניק לסנסורי טבעת והוא פונה אליה כאשתו.
בחודש שעבר הוציא ווסט שיר חדש תחת השם CENSORI OVERLOAD כמחווה לבת זוגו החדשה. אחת השורות בשיר היא "התנ"ך אמר, אני לא יכול לקיים עוד סקס עד הנישואים" - ופתאום הכל מתחבר.
מוקדם יותר השבוע נצפו הנשואים הטריים כשהם מבלים זמן איכות במסעדה בלוס אנג'לס.
הבשורה על הנישואים המהירים של ווסט לא באמת מפתיעה לאור השנה האחרונה של הראפר, במהלכה אפשר לומר שהוא די איבד את דעתו. תחילה התקשה ווסט להתמודד עם הפרידה מאשתו לשעבר, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, אך המכה הגדולה עבורו הייתה מערכת היחסים של קרדשיאן עם הקומיקאי פיט דייוידסון, שספג אש בלי סוף מהראפר.
ווסט הציף את הרשתות החברתיות בפוסטים בהם תקף את דייוידסון ואף הוציא שיר בו הוא זימר על הרצון להרוג את הקומיקאי. בין לבין הוא הספיק לנהל כמה מערכות יחסים קצרות והזויות, בין היתר עם הכפילה של קים, משפיענית רשת בשם צ'ייני ג'ונס. כמובן שהזוגיות המוזרה לא החזיקה מעמד והשניים נפרדו לאחר זמן קצר.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט צ'ייני ג'ונס
קניה ווסט צ'ייני ג'ונס
העתק הדבק. קניה וצ'ייני ג'ונס
(צילום: GettyImages)
לאחר הפרידה של קים ופיט חשבנו לרגע שזה אולי ירגיע את ווסט, אך זה רק פינה לו זמן למצוא את הקורבן הבא ובמקרה הזה מדובר בעם היהודי. בחודש אוקטובר האחרון צייץ ווסט נגד מייסד מטא, מארק צוקרברג, רמז שחברו פי דידי נשלט על ידי היהודים ואפילו איים לחסל שלושה מהם. השיא נרשם בחודש דצמבר האחרון, אז התארח הראפר בפודקאסט של אלכס ג'ונס והפרשן הימני-קיצוני ניק פיונטס ושיבח את היטלר והביע אהדה לנאצים.
ווסט התארח בתוכנית כשמסיכת בד שחורה מכסה את כל פניו, ואמר שהוא לא חושב שהתגובות הקשות שקיבל בעקבות דבריו הקודמים היו מוצדקות. "העונש לא תואם את הפשע", אמר וג'ונס הסכים ואמר לו: "נכון, אתה לא היטלר, אתה לא נאצי ולא מגיע לך שיקראו לך ככה". אבל תגובתו של ווסט לדבריו המעודדים כנראה השאירה אפילו אותו המום - כשהכוכב השיב לו: "ובכן, אני מוצא דברים טובים גם בהיטלר. אני אוהב את כולם, לכל אדם יש ערך כלשהו שהוא הביא איתו, במיוחד להיטלר". תגידו לנו שאנחנו מנבאי שחורות אבל אנחנו מיד עוברים להכין את אייטם הגירושים.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
לא רגוע
(צילום: Mega)