נואה שנאפ (19), כוכב הסדרה "דברים מוזרים", סולק אמש (שבת) ממועדון לילה בניו יורק אחרי שהשתכר והחל להתפרע, כך מדווח אתר Page Six.
לפי הדיווחים, הכוכב הצעיר הטריד לקוחות שקנו בקבוקי אלכוהול וניסה לשכנע אותם לתת לו ולחבריו לשתות איתם, זאת למרות שהם היו מתחת לגיל 21, הגיל המותר לשתיית אלכוהול בארה"ב. כשאותם לקוחות סירבו לשתף פעולה עם שנאפ, שככל הנראה כבר היה שיכור, הוא "התרגז" והפך ל"אלים", כך סיפרו עדי ראייה. לפי הדיווחים הוא הוצא בכוח מהמקום על ידי המאבטחים בסביבות השעה 1:30 בלילה ובזמן שעמד ברחוב, "היה ברור שהוא מתקשה לעמוד". הוא עזב את המקום כחצי שעה לאחר מכן.
עד כה, שנאפ לא הגיב על האירועים.
2 צפייה בגלריה
נואה שנאפ
נואה שנאפ
"היה ברור שהוא מתקשה לעמוד". נואה שנאפ
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)
מאז שהתפרסם בזכות סדרת הלהיט של נטפליקס, שנאפ היהודי ביקר עם משפחתו פעמיים בישראל: בשנת 2019 ופעם נוספת בשנה שעברה.
אחרי שביעי באוקטובר הוא הביע תמיכה מובהקת בישראל, נצפה עם מדבקות שעליהן היה כתוב "ציונות זה סקסי" ו"חמאס זה דאעש", ופרסם פוסט פרו-ישראלי ארוך באינסטגרם, שבו כתב בין היתר: "כיהודי אמריקני אני מפחד על אחיי ואחיותיי בישראל שהותקפו באופן חסר היגיון על ידי חמאס. אני שבור לב מהרצח הברוטאלי של ילדים חפים מפשע, נשים וחיילים שנלחמים כדי להגן על עצמם". עוד הוא כתב: "או שאתם תומכים בישראל או שאתם תומכים בטרור".
באופן מצער אך לא מפתיע, שנאפ ספג הרבה ביקורת ונאצות מהקהל הפרו-פלשתיני, שאף דרש בין היתר לפטר אותו מהסדרה המצליחה. הוא גם איבד הרבה עוקבים - למעלה משניים וחצי מיליון גולשים הסירו ממנו עוקב (מספר עוקביו עומד כעת על 22.9 מיליון).
שנאפ כנראה נבהל מההמולה, מחק את כל הפוסטים שבהם תמך בישראל וניסה להסתייג: "אני מרגיש שהמחשבות והאמונות שלי לא הובנו נכון... אני רק רוצה שלום וביטחון לכל האנשים התמימים שנפגעים מהקונפליקט הזה. ערכתי הרבה דיונים פתוחים עם חברים ממוצא פלשתיני, אלה היו שיחות חשובות מאוד ולמדתי מהן הרבה. אחת מהמסקנות שהגעתי אליהן היא שכולנו מייחלים לאותם דברים: שהאנשים התמימים שעדיין מוחזקים בשבי בעזה יחזרו למשפחות שלהם וגם הפסקת אובדן החיים של חפים מפשע בעזה. אני נגד הרג של אנשים תמימים באשר הם, ומקווה שגם אתם".
לאחר שהיו כאלו שטענו שגורמים מהפקת הסדרה כפו על שנאפ להרגיע את הרוחות, מקורביו הבהירו: "ההתנצלות שלו לא הייתה קשורה לשחקנים האחרים, למפיקים או אפילו לנטפליקס. אנשים שקרובים אליו דיברו איתו על זה, אבל לא הפעילו עליו שום לחץ לעשות משהו או להסיר את הפוסטים".
2 צפייה בגלריה
נואה שנאפ
נואה שנאפ
נואה שנאפ
(צילום: Francois Durand/Getty Images)