הזמרת דואה ליפה מאשרת רומן חדש ופוטוגני עם השחקן קאלום טרנר ("חיות הפלא: הסודות של דמבלדור"). השניים נצפו מוקדם יותר השבוע לאחר שסיימו ארוחת ערב רומנטית במסעדה היפנית "סושי פארק", שבועיים לאחר שהחלו שמועות סביב זוגיות אפשרית.
2 צפייה בגלריה
דואה ליפה
דואה ליפה
אנחנו כמעט מחבבים אותך שוב. דואה ליפה
(צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic)
צלם הפפראצי בר המזל שהיה בסביבה צילם את השחקן בן ה-33 כורך את זרועותיו סביב הכוכבת בת ה-28 ונושק לראשה, ובהמשך גם הצליח לתפוס נשיקה ארוכה ואוהבת. ליפה מצידה לא ניסתה לחמוק מעדשת המצלמה ונראה שאפילו נהנתה מסשן התמונות והמזמוזים שחפפו אחד לשני.
כאמור, שמועות בדבר הזוגיות הטרייה החלו מוקדם יותר החודש, אז הגיעו יחד לאירוע לכבוד הסדרה החדשה בכיכובו של טרנר, Masters of the Air. כמה ימים לאחר מכן הצטרפה הזמרת לשחקן, שבילה עם חבריו במסעדת R+D Kitchen שבלוס אנג'לס. "זה אומנם חדש, אבל הם משוגעים אחד על השנייה", סיפר מקורב יודע דבר לאתר Page Six.
לסיום אי אפשר שלא לתהות האם הרומן החדש משפיע לטובה על הכוכבת, נגיד לעומת הזוגיות הקודמת שלה עם אנואר חדיד, אחיהן של ג'יג'י ובלה חדיד וחלק ממשפחת שונאי ישראל. מוקדם יותר השבוע ליפה, שלא כהרגלה, התייחסה למצב בישראל ואף הביעה אמפתיה. "אני מרגישה רע על כל ישראלי שאיבד את חייו ועל מה שקרה ב-7 באוקטובר", אמרה בריאיון למגזין "רולינג סטון", אך לא שכחה להוסיף גם תמיכה בצד השני: "כרגע אנחנו חייבים להסתכל על האובדן הרב והרג האזרחים החפים מפשע בעזה. יש מספיק מנהיגים בעולם שתופסים עמדה ומדברים על המשבר ההומניטרי שמתרחש, חייבת להיות הפסקת אש הומניטרית".
2 צפייה בגלריה
דואה ליפה אנואר חדיד
דואה ליפה אנואר חדיד
השפעה רעה. דואה ליפה ואנואר חדיד
(צילום: Getty Images)