4 צפייה בגלריה
מוניקה בלוצ'י
מוניקה בלוצ'י
מרגישים את האהבה באוויר? טים ברטון ומוניקה בלוצ'י
(צילום: Gettyimages)
בשקט בשקט, עמוק מתחת לרדאר, נרקמה לה זוגיות חדשה ומפתיעה בין השחקנית האיטלקייה מוניקה בלוצ'י (58) ומפיק ובמאי הסרטים טים ברטון (64). על פי הדיווחים, השניים, שמכירים כבר 16 שנה, החלו לצאת בחודש אוקטובר האחרון ולמעשה מנהלים זוגיות סודית כבר ארבעה חודשים.
בחודש אוקטובר האחרון הגיעו בני הזוג לפסטיבל לומייר בליון, שם העניקה בלוצ'י, שהייתה אורחת כבוד בפסטיבל, את פרס מפעל החיים לברטון. על פי הדיווחים, הטקס התקיים בערך באותו הזמן שהשניים הפכו לרשמיים. "כל חיי לא הרגשתי כל כך הרבה אהבה כמו הלילה. ברוכים הבאים להלוויה הכי טובה שתהיה לי אי פעם", אמר ברטון בהתרגשות.
"מוניקה וטים נפגשו לראשונה ולזמן קצר על המדרגות בפסטיבל קאן בשנת 2006, אבל רק 16 שנה מאוחר יותר, מאחורי הקלעים של פסטיבל אחר, הם החלו להתקרב", מסר מקור יודע דבר ל"דיילי מייל".
4 צפייה בגלריה
מוניקה בלוצ'י
מוניקה בלוצ'י
אנחנו נמסים פה!
(צילום: Gettyimages)
אמש (ד') הקשר הסוד בין בלוצ'י לברטון נחשף לעיני כל כשהשניים נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מתנשקים, לאחר שצפו יחד בהפקה המחודשת של סרט דוקומנטרי ללא מילים שביים הקולנוען הצרפתי המנוח לואי לומייר.
ועכשיו קצת היסטוריה רומנטית - אתם יודעים, לטובת עתיד בהיר ונקי: בשנת 1997 נישאה בלוצ'י לשחקן וינסנט קאסל. השניים נפגשו בשנת 1996 על סט הצילומים של הסרט "הדירה", התאהבו התחתנו והביאו לעולם שתי בנות וסרט נוסף ופרובוקטיבי במיוחד, "בלתי הפיך". בשנת 2013 הודיעו על פרידה, שלא הייתה מפתיעה במיוחד - בריאיון באותה שנה אמרה בלוצ'י: "אנחנו לא יודעים אף פעם כמה זמן נישואים יחזיקו. היום זה עובד, אבל בעוד שנה - אני לא יודעת", וקאסל צוטט במגזין אחר: "אני ואשתי מאוד שונים. זה נראה לי המפתח ליחסים שלנו אחרי 18 שנים ביחד. אנחנו פשוט לא מחפשים אישורים מאנשים אחרים". בלוצ'י אף צוטטה בעבר באופן שממנו משתמע כי לשניים היתה מערכת יחסים פתוחה: "זה מגוחך לצפות ממנו שיישאר נאמן לי כשאנחנו לא ביחד במשך חודשים". כמה שנים לאחר מכן ניהלה השחקנית מערכת יחסים עם ניקולס לפבר אך בשנת 2019 הם נפרדו ומאז בלוצ'י הייתה רווקה.
4 צפייה בגלריה
מוניקה בלוצ'י
מוניקה בלוצ'י
כבר לא רווקה. בלוצ'י
(צילום: Gettyimages)
ברטון מצידו ניהל מערכת יחסים מתוקשרת עם השחקנית הלנה בונהם קרטר ("הכתר"). השניים היו יחד 13 שנה והביאו לעולם שני ילדים משותפים - אף בסופו של דבר נפרדו בשנת 2014. "זה מוות של מערכת יחסים", אמרה קרטר בריאייון ל-Harper's Bazaar שנתיים אחרי הפרידה. "אני לא עצמי כרגע. כולם אומרים שאתה צריך להיות חזק - אבל זה בסדר להיות שברירי".
4 צפייה בגלריה
טים ברטון
טים ברטון
שלום גם לך. ברטון
(צילום: Gettyimages)