3 צפייה בגלריה
פריאנקה צ'ופרה
פריאנקה צ'ופרה
פריאנקה צ'ופרה
(צילום: AP)
השחקנית פריאנקה צ'ופרה (40) נחשבת לאחת הנשים היפות בהוליווד – אבל מספרת שחוותה בעבר דיכאון קשה לאחר שעברה פרוצדורה רפואית כושלת ששינתה את מראה פניה.
צ'ופרה התארחה השבוע בתכנית הרדיו של הווארד סטרן וסיפרה שבשנת 2001, שנה לאחר שזכתה בתחרות מיס עולם, עברה ניתוח להסרת גידול אבנורמלי מחלל האף אך הוא השתבש - הרופא עשה טעות קריטית והרס את גשר האף שלה, מה שגרם לאפה להתמוטט. "הפנים שלי השתנו לחלוטין", היא מספרת.
צ'ופרה, שהייתה אז שחקנית מתחילה, סיפרה שבעקבות השינוי במראה היא פוטרה מהסרטים הראשונים שהייתה אמורה להצטלם אליהם, וחששה שקריירת המשחק שלה לא תשתקם: "הייתי בטוחה שזה נגמר עוד לפני שהתחלתי", אמרה לסטרן והוסיפה שלא רצתה לצאת מהבית לאחר מכן. "זו הייתה תקופה קשה, נכנסתי לדיכאון כבד, מאוד כבד".
בסופו של דבר אביה המנוח, שהיה רופא במקצועו, עודד אותה לעשות ניתוח נוסף שיתקן את הפגם ולמרות שחששה להכניס את עצמה שוב למיטת הניתוחים, היא הסכימה לאחר שהוא הבטיח שיהיה איתה בחדר. "פחדתי מאוד אבל הוא החזיק לי את היד במשך הטיפול ועזר לי להירגע", סיפרה.
3 צפייה בגלריה
פריאנקה צ'ופרה
פריאנקה צ'ופרה
"הייתי בטוחה שזה נגמר עוד לפני שהתחלתי". צ'ופרה בשנת 2000
(צילום: AP)
צ'ופרה כתבה על אותה תקופה באוטוביוגרפיה שלה Unfinished, שיצאה לאור לפני כשנתיים. היא ידעה כבר מגיל צעיר שתיאלץ לעבור את הטיפול הרפואי באפה: "למרבה המזל, זה נשמע כמו עניין שגרתי למדי. לרוע המזל – הוא לא היה כזה", כתבה בספר. "המנתח הרס בטעות את גשר האף שלי והוא התמוטט. האף המקורי שלי נעלם והפנים שלי נראו שונות לחלוטין. בכל פעם שהבטתי במראה, ראיתי מישהי זרה. זו לא הייתי אני".
צ'ופרה כאמור עשתה באותה תקופה את צעדיה הראשונים בעולם המשחק בהודו, וכבר הייתה מוכרת בתור דוגמנית מצליחה כך שלניתוח הכושל היו השלכות כבדות על הקריירה הטרייה שלה. מעבר לתפקידים שהפסידה היא גם ספגה לעג רב מהציבור, שכינה אותה "פלסטיק צ'ופרה": "הרגשתי נחותה ושקופה, לא ידעתי אם אצליח להתאושש נפשית ולא ידעתי איך ייראה העתיד שלי", כתבה.
כאמור, היא עברה לאחר מכן כמה ניתוחים לשיקום אפה וגילתה שבוליווד בכל זאת מחכה לה. היא פצחה בקריירת משחק משגשגת שהביאה אותה ב-2013 להוליווד. בשנים האחרונות היא כיכבה בסרטים כמו "משמר המפרץ", "כמה רומנטי" ו"מטריקס: התחייה". בשנת 2018 היא נישאה לזמר ניק ג'ונאס ובשנה שעברה הם הפכו להורים לבת.
"כיום אני שלמה עם המראה שלי" היא מספרת בספרה. "אני כמו כולן, מסתכלת במראה וחושבת שאולי אני צריכה לרדת קצת במשקל או להתאמן קצת יותר. אבל אני רגועה, אלו הפנים שלי וזה הגוף שלי. אני לא מושלמת אבל זו אני".
3 צפייה בגלריה
ניק ג'ונאס פריאנקה צ'ופרה פתיחת מרכז תרבות מומבאי הודו
ניק ג'ונאס פריאנקה צ'ופרה פתיחת מרכז תרבות מומבאי הודו
סוף טוב, הכל טוב. צ'ופרה ובעלה ניק ג'ונאס
(צילום: AFP)