מנחה הטלוויזיה ג'ימי קימל יוצא למלחמה נגד שחקן הפוטבול האמריקני ארון רוג'רס, שהאשים אותו בהיכרות קרובה עם עבריין המין ג'פרי אפשטיין.
אתמול (ג') דיבר שחקן קבוצת "ניו יורק ג'טס" בתוכנית האירוח Pat McAfee Show על רשימת המקורבים של אפשטיין, ואמר: "יש הרבה אנשים, ביניהם ג'ימי קימל, שמאוד מקווים שהיא לא תפורסם". לפי הדיווחים, הרשימה המדוברת מכילה שמות של יותר מ-170 אנשים שהיו לקוחותיו של העבריין המנוח, שהורשע בעבירות מין וסחר בקטינות. לפני כחודש החליט בית המשפט שהשמות האלו יפורסמו באופן פומבי.
קימל לא עבר בשתיקה על ההאשמה החמורה הזו, וצייץ לרוג'רס: "אידיוט יקר, לפרוטוקול – מעולם לא פגשתי, טסתי, ביקרתי או היה לי קשר כלשהו עם אפשטיין, ולא תמצא את שמי באף 'רשימה', מלבד בשטויות השקריות שמשוגעים מטומטמים כמוך לא יודעים להבדיל ביניהן ובין המציאות. המילים המזיקות שלך מסכנות את המשפחה שלי. תמשיך עם זה ונמשיך לדון בעובדות בבית המשפט".
לא בטוח על מה מתבססת הטענה של רוג'רס, מעבר לרצונו לנקום בקימל שצחק על חשבונו לפני כשנה בתוכנית האירוח שלו סביב אותו נושא. בחודש מרץ שעבר, קימל שידר קטע מריאיון של רוג'רס, שבו דיבר על הרשימה ועל חייזרים שנצפו כביכול באותה תקופה. רוג'רס אמר אז: "אני מאמין שזה קורה כבר הרבה זמן. זה תזמון מעניין, העובדה שהכול קורה בבת אחת בעולם. שמעת על הרשימה של אפשטיין שעומדת להתפרסם?"
לאחר ששודר הקטע, קימל אמר על שחקן הפוטבול בלגלוג: "הגיע הזמן לחדד את נהלי זעזוע המוח, ארון". כבר אז חברו של רוג'רס לקבוצה, דייויד בקטיארי, נחלץ להגנתו ואמר על קימל: "תגיד לי שאתה ברשימת הלקוחות של אפשטיין מבלי להיות ברשימת הלקוחות של אפשטיין".
עד כה כוכב הפוטבול לא הגיב, והכדור במגרש שלו (סליחה, היינו חייבים).
1 צפייה בגלריה
ג'ימי קימל ארון רוג'רס
ג'ימי קימל ארון רוג'רס
ג'ימי קימל וארון רוג'רס
(צילום: AP)