רוב חודשי הקיץ אמנם מאחורינו, אבל הזמרת דואה ליפה סומכת על כך שרוב האנשים אוהבים לאכול גלידה בכול עונות השנה – ולפי הדיווחים, בקרוב היא תוציא ליין גלידות משלה.
אתמול (א') הגישה הכוכבת בקשת רישיון על מנת שתוכל לרשום את מותג הקינוחים על שמה, וכעת היא ממתינה לאישור הממשלה. בבקשתה היא ציינה שהליין יכלול גלידות חלביות, נטולות חלב, גביעי גלידה, קינוחי גלידה, עוגות גלידה, משקאות גלידה, מילקשייקים ויוגורטים.
2 צפייה בגלריה
דואה ליפה
דואה ליפה
בקרוב נראה אותה באוטו גלידה? דואה ליפה
(צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic)
לא ברור באילו טעמים יגיעו הגלידות, אבל אם הם יתבססו על טעמה האישי אז כנראה שאפשר לצפות לכמה לא שגרתיים: לאחרונה היא סיפרה בריאיון שהיא לא מחובבות השוקולד, ומעדיפה את הגלידה שלה בטעם וניל - שעליה היא שמה שמן זית ומפזרת מלח ים. אוקיי, נשמע מעניין אבל אנחנו ניקח בצק עוגיות, תודה.
אנחנו יודעים מה אתם שואלים את עצמכם: בהתחשב בחוסר אהדתה של הכוכבת לישראל וחוסר אהדתם של ישראלים רבים לכוכבת - האם הגלידות שלה יגיעו אלינו ואם כן, האם מישהו יטרח לקנות אותן? נחכה ונראה.
מעבר לקריירה המוזיקלית המצליחה שלה, לכוכבת יש גם מותג לייפסטייל בשם Service95 וסביר להניח שמיזם הגלידות החדש יעשיר את חשבון הבנק התפוח ממילא שלה – לפי הדיווחים שווי נכסיה הכולל עומד על 90 מיליון ליש"ט, והרווחים השנתיים שלה עולים משנה לשנה.
2 צפייה בגלריה
דואה ליפה בפסטיבל גלסטונברי, 2024
דואה ליפה בפסטיבל גלסטונברי, 2024
נוותר על הדרן, יש לך משמרת בגלידריה עוד שעה
(צילום: Joe Maher/Getty Images)