בתה של היידי קלום, לני בת ה-20, הולכת בצעדי אימה הטופ מודל ומבססת את מעמדה כדוגמנית עולה. אבל קמפיין משותף חדש שלהן פחות הלהיב את הגולשים - והתסיס את הרשת.
אתמול (ב') עלה קמפיין של חברת ההלבשה התחתונה Intimissi שבו השתיים מככבות, ובאופן מתבקש הן הצטלמו עבורו באופן שהולם את המותג, כלומר בלבוש מינימלי. בתמונות הקמפיין שפורסמו השתיים עומדות צמודות ומחובקות, וסרטון נוסף מציג אותן באופן שעלול להתפרש כקצת יותר אינטימי, שבמהלכו היידי מלטפת את בתה והן מצלמות אחת את השנייה עושות פוזות בבגדיהן התחתונים.
היידי, לני והמותג שיתפו מן הסתם את הקמפיין בחשבונות האינסטגרם שלהם – אבל כנראה לא ציפו לתגובות שהגיעו. מסתבר שהגולשים פחות התחברו לקונספט שמציג את הבנות לבית קלום מבלות ביחד זמן איכות, ומיהרו להביע את מורת רוחם: "איזו אמא נורמלית תדגמן ביחד עם בתה בתחתונים?", כתב אחד, ואחר הזכיר ללני: "אחותי, זאת אמא שלך!". אחרים כתבו: "כל כך מוזר לעשות את זה עם אמא שלך", "מוזר שהיא נוגעת לך בתחתונים", "זה מטריד מאוד" ו-"משהו כאן מאוד לא בסדר". אחר תקף: "נמאס לי מתינוקות הנפוטיזם האלה. זה הדור הכי גרוע בהיסטוריה של הוליווד" והיו כאלה שהתלוצצו: "חייבים להמשיך את העסק המשפחתי", כתב גולש אחד. אחר הגיב: "סיטואציה מאוד אותנטית, אני תמיד מתנהג ככה עם אבא שלי בלבוש הזה" ועוד אחת לעגה: "הו כן, צלמי את בתך שבקושי בת 20 בתחתונים לוהטים, אני מתה על זה!".
בשלב מסויים קלום כנראה הגבילה את האפשרות להגיב לה על הפוסט, ואחד העוקבים הציע לא לוותר ולהגיב לה על כך בפלטפורמות אחרות.
יש לציין שהיו גם הרבה תגובות מחמיאות ומפרגנות, כמו "אתן נראות נהדר", "הן כל כך חמודות ביחד, הבגדים נראים עליכן מעולה" והרבה אימוג'ים של אש ולבבות. מישהי אף יצאה להגנתן: "הן רק מדגמנות, לא מפלרטטות. אלו אמא ובת שמדגמנות עבור אותו מותג".
יש לציין שזה לא הקמפיין המשותף הראשון של השתיים למותג, ושהן כבר הצטלמו ביחד בהלבשה תחתונה בקמפיינים קודמים.
1 צפייה בגלריה
היידי קלום ובתה לני
היידי קלום ובתה לני
היידי קלום ובתה לני
(צילום: Phillip Faraone/Getty Images for The Art of Elysium)