3 צפייה בגלריה
ד"ש לקימי. הנסיך הארי ומייגן מרקל
ד"ש לקימי. הנסיך הארי ומייגן מרקל
ד"ש לקימי. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Getty Images)
עוד לא עבר חודש מאז ה"מגזיט" ודיווחים מעבר לים חושפים כי הנסיך הארי ומייגן מרקל כבר שכרו לעצמם משרד יחסי ציבור חדש. המשרד הנבחר, Fame By Sheeraz, מייצג שמות גדולים ומוכרים בהוליווד, מה שייתכן וקצת מסמל איך יראו חייהם החדשים של הדוכסים מסאסקס.
עמוד האינסטגרם של חברת היח"צ פרסם הודעה רשמית והכריז כי "החברה מקבלת בימים אלו הצעות ובקשות להופעות ולקמפיינים עבור הארי ומייגן. לקוחות מהמזרח התיכון, הודו, ארצות הברית ואסיה מוזמנים לשלוח לנו הצעות רשמיות ואנו נעביר הכל לדוכסים". מנגד, הארמון והדובר הרשמי של הדוכסים - מכחישים.
3 צפייה בגלריה
ההודעה הרשמית של היח"צ
ההודעה הרשמית של היח"צ
ההודעה הרשמית של היח"צ
(צילום: אינסטגרם)
הפוסט של משרד יחסי הציבור מגיע פחות מ-24 שעות לאחר שמרשת CTV הכחישו כי הדוכסית מסאסקס צפויה להשתתף בריאליטי חדש של נטפליקס העוסק בזוגות שמתחתנים בפעם השנייה אחרי שהחתונה הראשונה שלהם נהרסה.
את חברת היח"צ מנהל איש העסקים שיראז חסאן, ובמשרדו מיוצגים לקוחות גדולים ומוכרים בהם קים קרדשיאן, ג'ניפר לופז, ג'סטין ביבר, סלינה גומז, פריס הילטון, זנדאיה ועוד.
כמו כן, בחודש יולי האחרון נרשם מפגש פסגה מרגש בין הדוכסים מסאסקס לביונסה וג'יי זי. הארי ומייגן הגיעו לפרמיירה המפוארת של הסרט "מלך האריות", שהתקיימה בלונדון, ומומחים לקריאת שפתיים זיהו כי כבר באותו ערב חשפו הדוכסים את כוונותיהם לגבי קריירה בניחוח הוליוודי.
(צילום: רויטרס)
בווידאו שצולם ניתן לראות כי הנסיך הארי משבח את כישורי הדיבוב של אשתו בפני במאי הסרט, ג'ון פאברו. "אם תצטרכו עזרה בדיבוב", רמז הנסיך הג'יג'י לפני שאשתו הספיקה לקטוע אותו. הנסיך המשיך להתלוצץ ואמר כי ישמח לכל תפקיד דיבוב עבור מייגן, אבל "רק לא סקאר, הדמות שמנסה לגנוב את המלוכה ממופסה". בהחלט, מרגישים את העקיצה.
אגב, זה הזמן להזכיר כי פחות מ-48 שעות לאחר שהודיעו הדוכסים מסאסקס על כוונתם לפרוש ממעמדם כבכירים במלוכה, אתר "דיילי מייל" חשף כי מרקל חתמה על חוזה עם "דיסני" והדוכסית הקליטה קריינות עבור החברה.
על פי הדיווחים, הדוכסית מסאסקס הקליטה את הקריינות עוד לפני שהשניים יצאו לחופשה בקנדה. כמו כן - את הכסף שקיבלה בתמורה, דרשה מרקל להעביר ל"פילים ללא גבולות", ארגון המוקדש לשימור והגנתם של חיות הבר. החוזה החדש של מרקל קצת מסגיר את רצונם של הדוכסים, להיות יותר "סלבריטאים" וטיפה פחות "מלכותיים". אין ספק שהולך להיות מעניין!
3 צפייה בגלריה
בדרך להוליווד עוצרים בקנדה
בדרך להוליווד עוצרים בקנדה
בדרך להוליווד עוצרים בקנדה
(צילום: gettyimages)