4 צפייה בגלריה
ילד יום הולדת. הנסיך ג'ורג'
ילד יום הולדת. הנסיך ג'ורג'
ילד יום הולדת. הנסיך ג'ורג'
(צילום: אינסטגרם)
אמש (ג'), כמה דקות לאחר חצות הלילה (שעון אנגליה), הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון פרסמה שתי תמונות חדשות של בנה הנסיך ג'ורג' לרגל יום הולדתו השביעי. בתמונות נראה ג'ורג' כשהוא מחייך חיוך גדול וחושף רווחים מתוקים בשיניים, ומזכיר מאוד את אביו, הנסיך וויליאם. התמונות החדשות של הנסיך הקטן צולמו בביתם של הדוכסים בנורפולק, שם הם מעבירים את תקופת הסגר ,יחד עם שלושת ילדיהם, הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי, מאז חודש מרץ האחרון.
עבור מי שחושב שהצילומים הללו הם לא עניין שבשגרה, נעדכן שבירור קטן הוביל לכך שהחולצה של יורש העצר היא של המותג מנגו, ועולה פחות משמונה ליש"ט. מחיר שווה לכל נפש.
4 צפייה בגלריה
מזל טוב, נסיך!
מזל טוב, נסיך!
מזל טוב, נסיך!
(צילום: אינסטגרם)
מקורבים למשפחת המלוכה סיפרו ל"דיילי מייל" כי הנסיך הקטן מזכיר את דודו, ג'יימס מידלטון, אותו הוא מעריץ במיוחד אך לא ראה אותו כבר תקופה ארוכה בגלל התפשטות נגיף הקורונה. "בדיוק כמו ג'יימס, ג'ורג' טיפוס ספורטיבי וסבו, הנסיך צ'רלס, גאה בו מאוד על כך". עוד פורסם כי תקופת הסגר עוברת בכיף גדול עבור הנסיכים הקטנים, שמרוצים מכך שהם מבלים זמן רב בחצר המלכותית הענקית ולשחק יחד.
לאחרונה פורסם כי הדוכסים מקיימברידג' החליטו שלא להחזיר את הנסיכים ג'ורג' ושרלוט לבית הספר ובמקום הם דואגים ללמד אותם בבית, מה שלעיתים לא מוצא חן בעיניו של ג'ורג'. "ג'ורג' מתעצבן מאוד כיוון שהוא רוצה לעשות את הפרויקטים של שרלוט", חשפה מידלטון בנימה מתלוצצת, והוסיפה: "בכל זאת, זה הרבה יותר מגניב להכין כריכי עכביש במקום לעבוד על קריאה וכתיבה".
זה הזמן לעצור ולציין כי הנסיך ג'ורג' אמנם רק בן שבע אבל הוא השלישי בתור לכתר, וכיאה למעמד המחייב - ברוב המקרים ג'ורג' שומר על הבעה רצינית ומחושבת באירועים המלכותיים, אך מקורבים למשפחת המלוכה מספרים כי מדובר בילד רגיש במיוחד, הרבה יותר מאחותו הקטנה. בינואר 2018 המלכה אליזבת, שלא נוהגת לעשות זאת, דיברה על הנינים שלה ואישרה את הדברים: "הנסיכה שרלוט היא הבוסית האמיתית של הארמון. היא אוהבת להציק לג'ורג', שניהם ילדים מאוד פעילים ואנרגטיים".
ג'וליה סמואלס, הסנדקית של הנסיך ג'ורג', חשפה לאחרונה כי היא מקפידה לרכוש עבור ג'ורג' משחקי חשיבה קשים, כאלה שלוקח זמן לפתור ולהרכיב. את ההשראה לכך קיבלה מהנסיכה המנוחה דיאנה. "ג'ורג' מדהים, הוא מצחיק וחצוף ואלוהים יודע כמה דיאנה הייתה אוהבת אותו. זה פשוט קורע את הלב".
4 צפייה בגלריה
השובבה והרציני. שרלוט וג'ורג'
השובבה והרציני. שרלוט וג'ורג'
השובבה והרציני. שרלוט וג'ורג'
(צילום: Gettyimages)
4 צפייה בגלריה
מלכותיים!
מלכותיים!
מלכותיים!
(צילום: אינסטגרם)