3 צפייה בגלריה
מי הבוס? הארי ומייגן
מי הבוס? הארי ומייגן
מי הבוס? הארי ומייגן
(Photo: Pari Dukovic, TIME)
הנסיך הארי ומייגן מרקל נבחרו לרשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם של מגזין "טיים". על אחד משערי הגיליון, שפורסם אתמול (ד'), מופיעים השניים כשמייגן עומדת מלפנים והארי מאחוריה, נשען על הכתף שלה.
"בעולם שבו לכל אחד יש דעה על אנשים שהם לא מכירים, לדוכס ולדוכסית יש חמלה כלפי אלה שהם אינם מכירים", מצוטט חוסה אנדראס, שף וחבר קרוב של השניים. הוא הוסיף: "באמצעות קרן ארצ'וול הם מעניקים קול לחסרי הקול, יד ביד עם השותפים ללא כל מטרת רווח. הם לוקחים סיכון כדי לסייע לקהילות במצוקה ומציעים תמיכה בבריאות הנפש לנשים ונערות כהות עור בארצות הברית".
הארי ומייגן מככבים ברשימה לצד סלבס נוספים, בהם דולי פרטון, בריטני ספירס, קייט וינסלט, הטניסאית היפנית נאומי אוסקה וגם ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט. אך למרות הכבוד הגדול אי אפשר להתעלם מתמונת השער, שעוררה מעבר לים תגובות רבות ובעיקר עוקצניות. "וואו, התמונה הזו מראה בהחלט מי שולט, ואין לה עניין להסתיר זאת", אמר אחד ממעריצי בני המלוכה, ואחד אחר הוסיף: "התמונה הזו נראית מאוד 'פוטושופית'. כמו כן האופן שבו הם ממוקמים חושפני מאוד - רואים בברור שזה המופע של מייגן ושהארי הוא רק שחקן המשנה".
ויש עוד: "הארי נראה מביך מאוד כשהוא מציץ מאחורי אשתו בצורה כזו", כתב אלמוני נוסף. מנגד, טום דיליס נג, העורך שקיבל את ההחלטה הסופית ובחר בתמונה המדוברת לשער, הסביר כי "התמונה מעבירה את המסר של שותפות שווה בין הדוכסים מסאסקס". ובכן, פחות.

ועוד כמה תגובות משעשעות:

ברייקינג ניוז: נחשף השער המקורי של מגזין TIME

גם נסיך וגם מעצב שיער: 📷אכן מביך

3 צפייה בגלריה
מייגן והארי אצל אופרה
מייגן והארי אצל אופרה
מייגן והארי אצל אופרה
(צילום: Gettyimages)