3 צפייה בגלריה
חג מולד שמח!
חג מולד שמח!
חג מולד שמח!
(צילום: Gettyimage)
מסורת לא שוברים: כמדי שנה, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון חשפו הערב (ו') את תמונת חג המולד המסורתית שלהם שתופיע על כרטיסי הברכה שיחלקו לבני המשפחה וחבריהם הטובים. התמונה צולמה מוקדם יותר השנה בירדן, במהלך טיול מלכותי-משפחתי שלא הודלף לתקשורת, יחד עם שלושת ילדיהם, הנסיכים ג'ורג' (8), שרלוט (6) ולואי (3). "אנחנו שמחים לשתף את התמונה החדשה שתופיע על כרטיסי חג המולד השנה", כתבו הדוכסים לצד התמונה, שנכון לכתיבת שורות אלה גרפה למעלה מחצי מיליון לייקים.
כאמור, מדי שנה מקפידים הדוכסים לפרסם את תמונת חג המולד, שתמיד נראית משפחתית למופת, אך לרוב התמונה מתפרסמת בסמוך לשמועות כאלה או אחרות סביב משבר ביחסים בין הדוכסים. למשל - בשנת 2019, ימים ספורים לאחר פרסום התמונה המשפחתית ,הנסיך וויליאם וקייט מידלטון הצטרפו למומחית האפייה מרי ברי לתוכנית ששודרה ב-BBC, ספיישל לחג המולד. במהלך התוכנית הנסיך וויליאם הניח את ידו על כתפה של מידלטון, שניערה אותו ממנה בגסות .רגע מביך מאוד שלא נשכח לעולם.
גם בשנה שעברה הייתה דרמה סביב תמונת חג המולד המשפחתית בעקבות החלטתו (המטופשת, יש להדגיש) של הנסיך וויליאם, שחידש את הקשר עם רוז הנבורי, חברתה הטובה לשעבר של הדוכסית, איתה לפי השמועות ניהל רומן ,וצירף אותה לרשימת מקבלי כרטיסי חג המולד. חידוש הקשר הוביל למשבר חדש בין הנסיך לדוכסית, ומקורבים יודעי דבר סיפרו כי "למרות שהשניים מפגינים זוגיות מושלמת כלפי חוץ, מאחורי דלתות סגורות הם נלחמים במשבר בגידה חדש המפריד ביניהם".
בניגוד לשנים הקודמות, שנת 2021 חייכה לדוכסים, שחגגו בחודש אפריל האחרון עשר שנות נישואים ,ונראה שהשניים הצליחו להתגבר על הקשיים שחוו במהלך השנים ולשקם את הזוגיות שלהם. או שהם מעמידים פנים ממש טוב - כך או כך, בתמונה החדשה הנסיך וויליאם ואשתו מפגינים חיבה ומניחים את היד אחד על השנייה, ואתם יודעים שבכל הנוגע לדוכסים מקיימברידג' מדובר ברגע נדיר מאוד.
3 צפייה בגלריה
אנחנו נמסים מכם!
אנחנו נמסים מכם!
אנחנו נמסים מכם!
(צילום: chrisfloyd)
3 צפייה בגלריה
משבר ביחסים? הצחקתם אותם
משבר ביחסים? הצחקתם אותם
משבר ביחסים? הצחקתם אותם
(צילום: Gettyimage)