הנסיך הארי נחת מוקדם יותר היום (ג') בבריטניה לטובת אירועי העשור למשחקי האינוויקטוס שיתקיימו מחר. הפעם האחרונה שהנסיך ביקר על אדמת אנגליה הייתה בחודש פברואר האחרון, לאחר שאביו המלך צ'רלס אובחן עם סרטן.
רבות דובר לקראת הביקור של הארי והשאלה העיקרית שחזרה על עצמה בכל אתרי החדשות והרכילות היא האם הנסיך יזכה לפגוש את אביו. את התשובה לכך קיבלנו הערב, לאחר שדוברו של הארי הודיע כי המפגש בין השניים לא ייצא לפועל.
"בתגובה לפניות הרבות וההשערות המתמשכות האם הדוכס יפגוש את אביו בזמן שהותו בבריטניה - או לא, זה למרבה הצער לא יתאפשר בשל אילוצים של הוד מלכותו", כך מסר הדובר. "הדוכס מסאסקס כמובן מבין את יומן ההתחייבויות של אביו וסדרי העדיפויות השונים ומקווה לראותו בקרוב".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הנסיך הארי בבריטניה
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
מקורות יודעי דבר מספרים כי הארי אכן קיווה לפגוש את אביו במהלך ביקורו, אך כאמור - המפגש לא ייצא לפועל, למרות שהאירוע של הארי יתקיים במרחק של שלושה ק"מ בלבד מבית קלרנס, שם נמצא אביו.
"זה יהיה מפתיע מאוד אם הארי ואביו לא יפגשו בכלל", אמר המומחה המלכותי ריצ'רד פאלמר ל"דיילי מייל", והוסיף: "היו הרבה מאוד ספקולציות לגבי האם השניים יפגשו או לא. הניחוש שלי היה שהם ייפגשו".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
"אולי אתה מוכן להיות אבא שלי?"
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
נציין כי גם לוח הזמנים של הארי די עמוס. מחר הוא צפוי להשתתף בטקס בכנסיית סנט פול לכבוד עשור לטורניר האינוויקטוס. מקורות מהארמון מיהרו לדווח מבעוד מועד כי איש מבני משפחתו של הארי לא צפוי לקחת חלק באירוע. בנוסף דווח כי הנסיך וויליאם לא מתכנן לפגוש את אחיו הצעיר, כך גם לגבי אשתו של וויליאם, הנסיכה קייט מידלטון, שנאבקת גם כן במחלת הסרטן.
ואי אפשר שלא לתהות על המובן מאליו - וזה מדוע אשתו של הארי, הדוכסית מייגן מרקל, לא הצטרפה אליו למאורע שכל כך חשוב לנסיך, שכזכור ייסד את משחקי האינוויקטוס. נזכיר כי מרקל לא הצטרפה לבעלה גם בחודש פברואר האחרון ואם נלך בדיוק שנה אחורה, לטקס ההכתרה של המלך צ'רלס, גם אז מייגן נשארה בביתם שבקליפורניה ושלחה את הארי לבדו לקו האש.
מיד לאחר שיסיים את מחויבותיו בבריטניה הנסיך הארי צפוי לטוס לניגריה - ולשם מרקל צפויה להצטרף.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הנסיך הארי
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)