4 צפייה בגלריה
הנסיכה יוג'יני ג'ק ברוקסבנק
הנסיכה יוג'יני ג'ק ברוקסבנק
הורים לשנייה. הנסיכה יוג'יני וג'ק ברוקסבנק
(צילום: Max Mumby/Gettyimages)
שמחה וששון בממלכה: הנסיכה יוג'יני (33) ובעלה סוחר היין ג'ק ברוקסבנק (37) הביאו לעולם בן שני, כך שיתפו הערב (ב') ברשתות החברתיות. "ג'ק ואני רצינו לספר שנולד לנו ילד, ארנסט ג'ורג' רונלד ברוקסבנק. הוא נולד ב-30 במאי בשעה 08:49 ובמשקל של 3.220 ק"ג. הוא נקרא על שם סבא רבא רבא שלו, ג'ורג', וסבא שלי רונלד", כתבה הנסיכה והוסיפה כי בנה הבכור, אוגוסט, כבר אוהב להיות אח גדול. לצד הכיתוב צירפה הנסיכה תמונה של הרך הנולד ותמונה נוספת של ארנסט ישן בעריסה כשאוגוסט מלטף את ראשו.
4 צפייה בגלריה
הנסיכה יוג'יני
הנסיכה יוג'יני
ה-13 בתור לכתר! ארנסט ג'ורג' רוני ברוקסבנק
(צילום: אינסטגרם)
4 צפייה בגלריה
הנסיכה יוג'יני
הנסיכה יוג'יני
ליטוף מהאח הגדול. אוגוסט וארנסט
(צילום: אינסטגרם)
מארמון בקינגהאם יצאה גם כן הצהרה חגיגית לכבוד הלידה: "הנסיכה יוג'יני ומר ברוקסבנק שמחים להכריז על לידתו של בנם, ארנסט ג'ורג' רוני ברוקסבנק". למרות שעל פי חוקי המלוכה ארנסט לא צפוי לקבל תואר מלכותי, נציין כי הוא בכל זאת נכנס לרשימת הממתינים לכתר ותופס את המקום ה-13.
יוג'יני וג'ק החליטו לקרוא לבנם התינוק על שם סבה של הנסיכה מצד אמה, שרה פרגוסון, מייג'ור רונלד פרגוסון, שהלך לעולמו בשנת 2003. מייג'ור היה מנהל פולו של הנסיך פיליפ המנוח, שירת בצבא במשך 19 שנים ואף היה קפטן הליווי של הריבון בימי ההולדת של המלכה. הוא נודע כאיש המגן על משפחתו לפני הכל, במיוחד על בתו שרה, ומי שתמיד הקפיד לשמור על פרטיותה.
וקצת ג'וס עסיסי: בשנת 1988 איבד את תפקידו כמנהל פולו לאחר שהעיתון "ניוז אוף דה וורלד" חשף סיפור שקשר אותו למועדון Wingmore, מועדון שהוגדר כמועדון בריאות ועיסוי המאויש על ידי נשים לבושות בתחפושות של רופאות. המועדון הציע לכאורה שירותי מין לחברים בלבד והשמועות טענו כי אביה של פרגוסון השתמש בשירותיו. נציין שמייג'ור הכחיש זאת לאורך כל הדרך. בקיצור, ארנסט, מה שאנחנו מנסים לומר פה זה - לא ללכת בדרכו של סבא רבא!
4 צפייה בגלריה
הנסיכה יוג'יני הנסיכה ביאטריס הנסיך אנדרו
הנסיכה יוג'יני הנסיכה ביאטריס הנסיך אנדרו
סבא מייג'ור, הנסיכות יוג'יני וביאטריס, שרה פרגוסון והנסיך אנדרו
(צילום: Anwar Hussein/Gettyimages)