ימים לא קלים, שלא נאמר תקופה לא קלה, עוברת על בני הארמון. המלך צ'רלס וכלתו קייט מידלטון נאבקים במחלת הסרטן, הגיסה שרה פרגוסון גם היא מתמודדת עם המחלה ובתחילת השבוע הנסיכה אן אושפזה לאחר שנחבלה על ידי אחד הסוסים שלה, שבעט לה בראש וגרם לזעזוע מוח ופציעות קלות.
כל זה בזמן שהנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל מנותקים לחלוטין מהמשפחה - אך כעת מגיעים דיווחים כי השניים נחושים להשלים עם מידלטון, בתקווה לסיים את הסאגה הזו אחת ולתמיד. "מייגן רוצה להיראות כ'האדם הבוגר והגדול יותר' ולסיים את הריב הזה ביניהם", אמר מקורב לזוג המלכותי למגזין OK, והוסיף כי "היא יודעת שתדמית של מושיעה מלכותית יכולה לעשות לה רק טוב".
המקורב המשיך: "כשקייט תחזור לעצמה ולתפקידה - התקווה של הסאסקסים היא שפיוס יוביל להפסקת אש איתה ועם וויליאם וכך גם עם המלך צ'רלס".
2 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
חבורה של דרמטים. קייט, וויליאם, הארי ומייגן
(צילום: Gettyimages)
נזכיר כי בשנה האחרונה, הנסיך הארי הגיע פעמיים לאנגליה. הפעם הראשונה הייתה בחודש פברואר, מיד לאחר שנודע לו (דרך התקשורת) שאביו חלה בסרטן. השניים נפגשו לפגישה קצרה שארכה 45 דקות ומיד לאחר מכן הארי חזר לארצות הברית.
הפעם השנייה הייתה בחודש מאי, אז הגיע הנסיך לטובת חגיגות העשור של משחקי האינוויקטוס. בביקור הזה, שנמשך מספר ימים, הוא לא פגש אף אחד מבני משפחתו.
הפעם האחרונה שהארי פגש את גיסתו, קייט מידלטון, הייתה בטקס ההכתרה של המלך צ'רלס, אך גם אז הפגישה הייתה קצרה, מרוחקת וכמעט ולא יצא להם לשוחח.
בכל הנוגע לפיוס - לא נשקר, אנחנו מעט פסימיים. אך בנוגע למצב הרפואי - המלצת המדור - שריפת מרווה. בכמויות!
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי קייט מידלטון הנסיך וויליאם
הנסיך הארי קייט מידלטון הנסיך וויליאם
לפני עידן מייגן
(צילום: Danny Martindale/WireImage)