5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי ספר
הנסיך הארי ספר
מחכים לעותק שלנו
(צילום: Gettyimages)
ספרו האוטוביוגרפי של הנסיך הארי, SPARE, הוא ספר העיון הנמכר במהירות הגבוהה ביותר אי פעם, כך דווח הערב (ג') ב-Sky News. הספר, שיצא לאור בשעות הבוקר המוקדמות, עומד נכון לכתיבת שורות אלה על 400 אלף עותקים שנמכרו. "תמיד ידענו שהספר הזה יעוף אבל הוא התעלה על כל הציפיות", הכריז לארי פינליי, מנכ"ל Transworld Penguin Random House. "ככל הידוע לנו, הספרים היחידים שמכרו יותר ביומם הראשון הם אלה בכיכובו של הארי האחר - הארי פוטר".
על פי הדיווחים, תורים ארוכים של לקוחות נרגשים התייצבו מחוץ לחנויות הספרים בלונדון עוד לפני פתיחת החנויות - הכל כדי להשיג עותק של הספר. כל זה, כמובן, במקביל לראיונות של הנסיך הארי למען קידום הספר. מאז תחילת השבוע התראיין הארי לשלושה גופי תקשורת שונים: רשת UTV הבריטית, CBS האמריקנית ולתוכנית הבוקר Good Morning America. "שום דבר ממה שעשיתי בספר הזה או בכל דרך אחרת לא היה מתוך כוונה לפגוע במשפחה שלי", הבהיר הארי בריאיון לטום ברדבי - אך אנחנו בספק שזה אכן שכנע את משפחתו.
"אני מתרגשת לשמוע מהנסיך על חייו במילותיו", אמרה שרה נאקנה בת ה-46, שמיהרה הבוקר לרכוש עותק. "הוא יצר תיעוד היסטורי של חייו. רק הוא יודע מה הוא סבל ועבר. אני יודעת בוודאות שהתקשורת הבריטית עשתה סנסציות בכמה קטעים שגורמים לו להיראות באור הגרוע ביותר - על מנת שהם ימכרו כמה שיותר עיתונים".
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי ספר
הנסיך הארי ספר
אנחנו חד משמעית מקנאים בך
(צילום: Gettyimages)
בזמן שהגברת נאקנה הסתפקה בעותק אחד - היו כמה קוראים נרגשים שראו לנכון לרכוש כמה עותקים, למשל פרופסור כריס אימאפידון, שרכש שלושה עותקים וניצל היטב את המבצע שעשו על הספר.
אלכס קאל בן ה-35, הבעלים של החנות "הספרים של ברט" בסווינדון שבאנגליה, בחר להציג את ספרו של הארי ליד הספר "איך להרוג את המשפחה שלך" של הסופרת בלה מאקי. "הספר 'איך להרוג את המשפחה שלך' כבר היה בחלון שלנו כי מדובר ברב המכר שלנו לשנת 2022, ואז כשראינו את זה חשבנו שזה יהיה די מצחיק לשים אותו ליד SPARE וזה בטח יגרום לכמה אנשים לחייך". למען הסר ספק - גם אנחנו מיהרנו לרכוש עותק ואנחנו מקווים שבדואר האווירי יבינו את הדחיפות.
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי ספר
הנסיך הארי ספר
זה פשוט נהדר!
(צילום: טוויטר)
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הנסיך הארי
(צילום מסך)