אין לה רגע דל: מייגן מרקל נמצאת בתקופה יחסית מאתגרת - לצד כתבה משחירה שפורסמה במגזין Vanity Fair ומקורבים שמספרים כי היא "דיקטטורית על עקבים", כעת היא מתמודדת עם כישלון נוסף: אתר מותג הטיפוח שלה - American Riviera Orchard, שלא עמד בציפיות.
בתחילת חודש מרץ הקרוב, ב-4 בחודש למען הדיוק, צפויה לעלות לאוויר תוכנית הלייף-סטייל החדשה של מרקל בענקית הסטרימינג נטפליקס, שהחליטה להרתם ולסייע לדוכסית במכירת המוצרים שלה - שכוללים החל מריבות בשלל טעמים, ועד מוצרי טיפוח לבני אדם ולכלבים באותה נשימה.
הדוכן הראשון של American Riviera Orchard ייפתח ממש בתחילת מרץ, בשניים ממרכזי הקמעונאות הגדולים ביותר באמריקה, קניון King of Prussia בפילדלפיה וב-Dallas Galleria. המוצרים שיימכרו, כך על פי הדיווחים, יהיו ריבות, דבש ושמן זית - ויימכרו בחנויות נטפליקס, כן, קראתם נכון.
"חנויות נטפליקס יציעו מוצרים של כל התוכניות המצליחות ביותר שלהם - מ'משחק הדיונון' ועד 'דברים מוזרים'", מסר מקור יודע דבר. "החנויות של נטפליקס יכללו גם בתי קפה, כך שהריבות ושאר המוצרים של מייגן יופיעו בתפריט".
לסיום נזכיר את ניסיונותיה הרבים של מרקל לחזור לעין הציבורית - והפעם לא בעזרת טינופים על משפחתו של בעלה הנסיך הארי - בנושא הזה היא כבר אמרה הכול מהכול ולכל מי שרק רצה לשמוע (ולצטט).
לאחרונה חזרה הדוכסית מסאסקס לרשתות החברתיות ובשבוע האחרון עמוד האינסטגרם שלה Meghan, שעומד נכון לכתיבת שורות אלה על 1.7 מיליון עוקבים, מספק שלל סרטונים ופוסטים של הדוכסית וגם של בעלה. כל זה לצד השמועות כי השניים חווים משבר זוגי וכי נישואיהם עלו על שרטון.
בסוף השבוע האחרון נצפו הדוכסים מסאסקס צמודים מתמיד, אחרי חודשים ארוכים שכמעט ולא נראו ביחד בציבור - בטח לא כשהם מפגינים חיבה. נמשיך לעקוב!