6 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מחופש לספיידרמן
הנסיך הארי מחופש לספיידרמן
טום הולנד, מאחוריך! הנסיך הארי מחופש לספיידרמן
(צילום מסך)
אחרי טובי מקגווייר, אנדרו גארפילד וטום הולנד שגילמו כל אחד בתורו את ספיידרמן, מגיע איש עכביש נוסף ומפתיע: הנסיך הארי.
הדוכס מסאסקס עטה על עצמו את התחפושת עבור מטרה טובה ומחממת לב: כשהוא מחופש לגמרי, הצטלם הארי לסרטון מיוחד שהוקרן במהלך מסיבת חג המולד של "ארגון החיילים הקטנים של סקוטי", המקדיש את פועלו לתמיכה ועזרה לילדים אשר הוריהם מתו בזמן שירותם בצבא הבריטי.
הנסיך המחופש אמר לילדים: "חג המולד הוא זמן שבו אנחנו מאוד מתגעגעים ליקירינו, וזה בסדר, אבל בו זמנית יש גם אפשרות שנרגיש אשמים שאנחנו נהנים בלי ההורים שלנו. אבל אני כאן להבטיח להם שההורים שלנו תמיד רוצים שנהנה, נכון? אז אל תרגישו אשמים. מותר לכם להנות כמה שיותר, במיוחד עם החברים מארגון החיילים הקטנים של סקוטי. אז צאו החוצה, תעשו חיים וחג מולד שמח!"
צפו בסרטון:
בסוף הסרטון הסיר הנסיך את המסכה וגילה לילדים הנרגשים את זהותו האמיתית. הנושא של המסיבה השנה היה "גיבורים נגד נבלים", ולילדים נאמר שיש כמה אנשים רעים שמנסים להרוס את המסיבה, ושעליהם לעצור אותם. במהלך הסרטון הארי אמר לילדים: "עליכם למנוע מהם להרוס את חג המולד, אז תשתמשו בעבודת צוות, במח שלכם ובכוח שלכם כדי לוודא שאתם עושים את זה. תמצאו אותם ואל תרשו להם להרוס את חג המולד, בסדר?".
זו לא הפעם הראשונה שהארי מתחפש עבור אירוע מהסוג הזה – לפני שנתיים הוא הצטלם לסרטון דומה, בו היה מחופש לסנטה קלאוס.

"הבריטים האלו צריכים ללמוד לקח"

מי מכם שעוקב אחרי קורותיהם של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, יודע שבכל הקשור אליהם אין מתוק בלי קצת חמוץ – ואכן, הימים האחרונים היו סוערים בארמון בקינגהאם בעקבות יציאת הטיזר לסדרת הדוקו של השניים, שתשודר בנטפיקס החל מיום חמישי הקרוב.
למרות שלא ידוע עדיין אלו תכנים ומסרים תכלול בדיוק הסדרה, לפי אתר Daily Mail בארמון חוששים מאוד מהביקורת שצפויים בני הזוג להעביר על משפחת המלוכה, בגלל היחס שקיבלו לפני פרישתם מהארמון ואחריה.
מקורב לנסיך סיפר לאתר The Sun, שלפני הריאיון שערכה אופרה ווינפרי עם בני הזוג בחודש מרץ האחרון, הארי הודיע לו: "הם יהיו בהלם, הבריטים האלו צריכים ללמוד לקח". במהלך אותו ריאיון שזכה לאחוזי צפייה של 17.1 מיליון צופים, הנסיך האשים את בית המלוכה בגזענות כלפי אשתו ובנם ארצ'י ובכך שהתעלמו ממצבה הנפשי הרעוע וממחשבותיה האובדניות.
לפי ההערכות, בני הזוג יעלו שוב את הטענות האלו במסגרת הדוקו. מקורב סיפר: ,אם באמת ישדרו את מה שהם אמרו, זה יגרום לפיצוץ. נושא הגזענות עולה וגם טענות על כך שהייתה התנגדות לנישואים שלהם. מייגן היא זו שמובילה את הפרויקט הזה". עוד סיפר המקורב: "הנושא העיקרי הוא שהארי נאלץ לעזוב את משפחתו כי הרגיש שהזניחו אותו. הוא מדבר גם על נושא הבריאות הנפשית, הטיפול הנפשי שקיבל אחרי מות אמו והזוגיות של אביו עם קמילה".
צפו:
טיזר לדוקו של הנסיך הארי ומייגן מרקל

כמו שאפשר לנחש, בית המלוכה לא מצפה בהתלהבות לעליית הסדרה לאוויר, וכנראה שהקרנה חגיגית עם פופקורן ושתייה קלה לא תיערך בחדר ההקרנה הגדול שבארמון. לפי Daily Mail, מקורבים לבני המשפחה סיפרו שהם מתוסכלים ומותשים מהתלונות הבלתי פוסקות של הארי ומייגן על היחס שקיבלו מצדם. לפי הדיווחים, המלך צ'רלס ואשתו "לא מודאגים, אבל עייפים" מהביקורת המתמשכת שהם מקבלים מבני הזוג.
"משפחת המלוכה עשתה מאמצים גדולים ומתמשכים על מנת לכלול כמה שיותר את הנסיך הארי בהלוויית המלכה אליזבת בחודש ספטמבר, וכעת הוא משיב להם בהתפרצויות כעס שלא נגמרות", האשים אחד המקורבים.
עוד הצביעו המקורבים על האירוניה בכך שהארי ומייגן טענו בעבר שהם מתכננים לקחת צעד אחורה מהפעילות הציבורית ולשמור על פרופיל נמוך – אך מאז רק מתראיינים ומופיעים בטלוויזיה ללא הפסקה. בנוסף, למייגן יש סדרת פודקסטים בהנחייתה והנסיך הארי עומד להוציא ספר אוטוביוגרפי בעוד כחודש.
כמובן שספרו של הנסיך מטריד את משפחת המלוכה לא פחות מהסדרה – אם לא יותר: "אם הוא יעביר יותר מדי ביקורת על קמילה או יפיל יותר מדי אשמה על צ'רלס בכל הנוגע לגירושים של הוריו, ויתאר את אמו בתוך מלאך, יהיה מדובר בחציית גבול שלא ניתן לחזור ממנו", אמר העיתונאי והסופר הבקיא בבית המלוכה פיל דמפייר, שהוסיף: "צ'רלס יעשה הרבה כדי לשמור על הקשר שלו עם הארי, אבל יש גבול".
6 צפייה בגלריה
הנסיך צ'רלס הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך צ'רלס הנסיך וויליאם הנסיך הארי
יש גבול לכל תעלול. המלך צ'רלס עם בניו, הנסיכים וויליאם והארי
(צילום: GettyImages)
הטיזר הראשון לסדרה שוחרר ביום חמישי שעבר, כשאחיו וגיסתו של הארי, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, היו בביקור רשמי בארה"ב. מקורביהם סיפרו שהם "הופתעו, אבל לא באמת הופתעו" מכך שהפרסומת לדוקו שוחררה בזמן הביקור, בדיוק בזמן כדי לגנוב מהם את הפוקוס: "בדרך כלל כשמישהו מבית המלוכה נמצא בביקור חשוב במדינה זרה, בני המשפחה האחרים מקפידים לא להפריע להם".
לפי הדיווחים, וויליאם וקייט "אופטימיים לגבי הדוקומנטרי, אבל גם חוששים שהנזק שייעשה לקשר בין האחים יהיה בלתי הפיך".
6 צפייה בגלריה
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
רגע חמוד
(צילום: נטפליקס)
6 צפייה בגלריה
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
רגע דרמטי. הארי ומייגן מתוך הטריילר לסדרת הדוקו
(צילום: נטפליקס)
ואם כל זה לא מספיק - הארמון מאשים כעת את הארי ומייגן בכך שצילמו ללא אישור תמונות בזמן ביקוריהם בארמון, שאותן הם עומדים להראות בסדרה. הטיזר לסדרה כלל תמונות בשחור לבן שצולמו בביתם שבפרוגמור בשנת 2018 בזמן אירועי החתונה שלהם והחגים, ואיתן גם תמונה שככל הנראה צולמה בשנת 2020 בארמון עצמו, ובה נראים השניים צועדים לעבר היציאה.
לפי כללי הארמון, כל מי שמעוניין לצלם תמונות בשטח המלכותי חייב לקבל אישור על כך – וכפי הנראה, השניים לא קיבלו אחד כזה.
יש לציין שבחודש אפריל האחרון הגיעו הדוכסים לביקור אצל המלכה אליזבת, אך הצוות המלכותי של הארמון אסר על צלמי הסדרה לצלם את המפגש ביניהם. איסור דומה חל גם חודשיים לאחר מכן בחגיגות יובל הפלטיניום של המלכה, כשהדוכסים הגיעו שוב ללונדון, הפעם גם עם שני ילדיהם - ארצ'י וליליבת.
6 צפייה בגלריה
ויג'יל הנסיך הארי הנסיך וויליאם
ויג'יל הנסיך הארי הנסיך וויליאם
נזק בלתי הפיך? הנסיך הארי והנסיך וויליאם
(צילום: Gettyimages)
הסדרה תכלול שישה פרקים, בהם מתראיינים בני משפחה וחברים, שלפי הדיווחים מעולם לא דיברו באופן פומבי על בני הזוג והמשפחה המלכותית. לצידם יתראיינו גם היסטוריונים ועיתונאים שידברו על מערכות היחסים בתוך בית המלוכה והשפעת התקשורת על חייהם.
לפי הדיווחים, נטפליקס שילמה לדוכסים מסאסקס לא פחות מ-100 מיליון דולר במסגרת עסקת הענק שעשו ביחד, ובהתחשב בעניין הרב והסערה שמתרחשת רק סביב הסנונית הראשונה מהדוקו - סביר להניח שההוצאה הכספית הזאת תשתלם להם.
6 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
הקרנה אצלנו, תביאו משהו לנשנש!
(צילם: Gettyimages)