שלושה חודשים וחצי חלפו מאז שהנסיכה מוויילס קייט מידלטון עברה ניתוח מסתורי. בחודש מרץ האחרון ואחרי שמועות אכזריות רבות שהציפו את אתרי החדשות בעולם, מידלטון התייצבה מול המצלמות ובקול רועד סיפרה כי אובחנה עם סרטן.
מאז אותה הודעה, הנסיכה לא נראתה או נשמעה שוב וגם בעלה, יורש העצר הנסיך וויליאם, המעיט המילים כשנשאל לגבי מצבה. אמאיה ארייטה, אחת המעצבות האהובות על הנסיכה, פנתה לאתר "טלגרף" כדי להביע את דאגתה: "כואב לי הלב, אני חושבת שהם עוברים גיהינום", אמרה.
מידלטון נוהגת להלביש את ילדיה, הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי בבגדיה של המעצבת מאז שג'ורג' היה תינוק. "הפעם הראשונה שהבנתי שג'ורג' לובש את העיצובים שלי הייתה כשראיתי את התמונה שלו על שער מגזין Hello. זה היה רגע ענק", נזכרה.
מאז ארייטה המשיכה לעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם המטפלת של הילדים, מריה תרזה טוריון בוראלו, והלבישה אותם לאירועים חשובים כמו חתונתה של הנסיכה יוג'יני בשנת 2018, אירועי חגיגות חג המולד והצעידה המסורתית לכנסייה. "לעיתים מדובר בלוח זמנים צפוף מאוד, אבל תמיד הספקנו הכול והילדים תמיד נראו מדהים".
למעשה, רק בחודש מרץ האחרון הנסיכה שרלוט בת ה-9 לבשה חצאית בעיצובה של ארייטה לכבוד התמונה שצולמה ליום האם. "להלביש את בני המלוכה גורם לי לתחושת גאווה. באמת אכפת לי איך הם נראים". נעצור לרגע כדי להזכיר כי סביב אותה תמונה מדוברת נוצרה סערה גדולה בעקבות טעויות פוטושופ רבות ובולטות מדי - ובסופו של דבר מידלטון הייתה זו שהתנצלה.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון והנסיכים ג'ורג' לואי ושרלוט
קייט מידלטון והנסיכים ג'ורג' לואי ושרלוט
התמונה שעוררה סערה
(צילום: הנסיך וויליאם/אינסטגרם)
בניגוד למלך צ'רלס, שכידוע אובחן גם הוא עם סרטן, מידלטון שומרת מרחק ברור מהעין הציבורית, ומהארמון לא מספקים מידע לגביה. בשבוע שעבר הנסיך וויליאם הגיע לאירוע מלכותי וכשנשאל על ידי הסובבים לגבי מצבה של אשתו, ענה: "כולנו בטוב, תודה". כשנשאל ספציפית על קייט, השיב בדיוק אותו הדבר.
בחודש הבא צפוי להיערך אירוע Trooping The Colour המסורתי בארמון, ונכון לעכשיו לא ידוע אם מידלטון תיקח חלק בחגיגות. למעשה, דיווחים מהארמון רומזים כי הנסיכה צפויה להאריך משמעותית את ההפסקה שלקחה מהחיים הציבוריים. "קייט צפויה להיעדר מתפקידה לזמן מה", דיווח ה"טיימס" ביום שישי האחרון.
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
אנחנו באמת ובתמים מודאגים
(צילום: Gettyimages)
עוד לפני אותו אירוע, בני המלוכה צפויים להתמודד עם דרמה נוספת כבר השבוע, כשהנסיך הארי ישוב לאדמת בריטניה לטובת חגיגות העשור למשחקי האינוויקטוס.
מקורות רכלנים מהארמון מיהרו להבהיר כי לבני המלוכה אין כל רצון או תכנון לפגוש את הנסיך שיגיע מארצות הברית הרחוקה, אך בקרבתה של מידלטון טוענים כי היא דווקא לא שוללת את העניין. "קייט מוכנה לדבר עם הארי", אישר מקורב יודע דבר למגזין Us Weekly, והוסיף: "היא סיימה עם הסכסוך שהיה".
באשר לוויליאם, זה כנראה יהיה קצת יותר קשה. "האחים לא דיברו תקופה ארוכה מאוד אבל יש פה פוטנציאל", סיפר המקור והוסיף כי גם הארי וגם אחיו הגדול פתוחים לרעיון להיפגש אחרי מתיחות ארוכת שנים. "וויליאם וקייט רוצים מערכת יחסים עם הארי ומייגן ולא מעוניינים שהיריבות תימשך אצל הדור הצעיר. הם רוצים לתקן את הקשר לטובת הילדים ושלג'ורג', שרלוט ולואי יהיה קשר עם בני הדודים שלהם, הנסיכים ארצ'י וליליבת". מקור נוסף סיפר כי גם המלך צ'רלס תולה תקוות באיחוד ו"מקווה מאוד שבניו סוף-סוף ירפאו את הקרע שנוצר".
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך הארי מייגן מרקל הנסיך וויליאם קייט מידלטון
תהיה או לא תהיה סולחה? מייגן, הארי, וויליאם וקייט
(צילום: AP)
ואם כבר בהארי עסקינן, נציין כי אזרחי בריטניה לא מרוצים מכך שהנסיך צפוי להגיע ללונדון ביום רביעי הקרוב, והם בהחלט שומרים טינה על כך שהוא הפך לתושב ארצות הברית. "אין לו מה לעשות כאן", הכריז פול בורל שעבד בעברו עם הנסיכה דיאנה. "אחרי הכול, הוא תושב ארצות הברית עכשיו".
בורל המשיך: "הציבור הבריטי לא מרוצה מאיך שהדברים התפתחו ואני בטוח שגם המלך והמלכה לא מרוצים. אני גם בטוח שאין שום סיכוי שוויליאם יתפייס עם אחיו. יש סיכוי שהדלת של צ'רלס עדיין פתוחה בפני הארי ואני בטוח שתהיה פגישה, אבל קמילה לא תהיה שם. אני לא חושב שנשארה אהבה בין קמילה להארי".
בזמן שהותו בלונדון, הארי יתארח במלון כאחרון התיירים, מה שיוסיף משמעותית לתחושת הבידוד שלו. "הארי לחץ על כפתור ההשמדה העצמית והוא ממשיך עם מה שהוא חושב שנכון. שום דבר מזה לא היה קורה אם הנסיכה דיאנה הייתה בחיים, היא הייתה מסדרת את העניינים מיד - אבל אין מישהו שמסוגל לעשות את זה ואף אחד לא מספיק 'חזק' כדי שהארי יקשיב לו".
נציין כי גם הפעם הארי יגיע לבריטניה ללא אשתו, ששוב שולחת אותו לקו האש ונשארת במקום מבטחים, בקצה השני של העולם.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
"בדד, במשעול אל האין". הנסיך הארי
(צילום: Belinda Jiao/GettyImages)