מייגן מרקל ממשיכה לככב בכותרות - וגם הפעם לא באור חיובי. עובדים לשעבר של הדוכסית מסאסקס התראיינו ל-Daily Beast וסיפרו על האישה הקשה והלא נעימה שהיא. הטריגר לכך שפתאום אותם עובדים החליטו לצאת נגד הדוכסית היא שכמה קולגות שנבחרו בקפידה סיפרו שמייגן היא הבוסית הטובה ביותר אי פעם, כזו שמעניקה לצוות שלה פרחים, ביצים טריות מהלול שלה ו"גורמת לעובדים שלה להרגיש כמו זרעים שמשקים אותם". אותן תשבחות כאמור הגיעו לאחר שכמה מעובדיה לשעבר של הדוכסית כינו אותה "דיקטטור בנעלי עקב" וציינו שהיא "הפחידה גברים מבוגרים עד דמעות".
על פי הדיווחים, ג'וש קטלר, היועץ מסנטה ברברה ששימש כראש הסגל של הדוכס והדוכסית, התפטר באוגוסט, לאחר שלושה חודשים בלבד בתפקיד, והפך לחבר האחרון ב"מועדון השורדים של סאסקס", כפי שהעובדים קראו לעצמם.
לפני עזיבתו של קטלר הייתה זו טויה הולנס, שהייתה מזכירת העיתונות של הארי ומייגן עד שנת 2022, שעזבה, וכריסטין וייל שירמר, מנהלת התקשורת של פינטרסט שהתפטרה. לאלה נוסיף כמובן את סמנתה כהן, מי שהייתה חברת מפתח בצוות של מרקל ומזכירתה האישית של הדוכסית שעזבה - וכאן חשוב לציין שכהן הייתה חלק מצוות העובדים בארמון המלוכה במשך 17 שנים, מה שבהחלט גרם לתדהמה רבה בתקשורת ואפילו בארמון עצמו. והיו עוד כמה עזיבות בדרך.
"כולם מפחדים ממייגן", סיפר מקורב לזוג המלכותי ל-"הוליווד ריפורטר". "היא מזלזלת באנשים, לא מקבלת עצות, גם היא וגם הארי מקבלים החלטות גרועים והם משנים את דעתם לעיתים קרובות. הארי הוא אדם מאוד מקסים, טוב לב - אבל הוא מאפשר. והיא פשוט נוראית".
והעדויות ממשיכות להגיע: "מייגן חסרת רחמים לחלוטין. היא צועדת כמו דיקטטורית על נעלי עקב. מחלקת פקודות ונובחת על אנשים. ראיתי אותה מביאה אנשים למצב של בכי".
"תמיד חשבתי שמייגן היא נרקיסיסטית קלאסית. היא מקסימה כשהכול הולך כמו שהיא רוצה אבל היא שדה כשדברים לא מסתדרים לה", סיפר אלמוני נוסף שעבד לצידה של הדוכסית, ואליו הצטרף מוכר פרחים, שסיפר ש"מייגן צרחה עליו בטלפון במשך חצי שעה". אותם אנשי צוות שליוו את מרקל בחתונתה "נשבעו שלא לעבוד לצידה יותר, למרות היוקרה שיש לה כלקוחה". מטעמם של הארי ומייגן סירבו להתייחס לדברים.
3 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
בוסית מהגהנום? מייגן מרקל
(צילום: Diego Cuevas/Getty Images)
אחד מאנשי הצוות שעבד עבור הארי ומייגן סיפר למגזין שלאורך השנים שעבד בארמון נתקל בלא מעט אנשי רויאלס קשים והוסיף שהוא מאמין שאחרי עזיבתם של הארי ומייגן את המלוכה - לא מעט רגעים עוותו ויצאו מפרופורציה לחלוטין. אותו עובד נזכר באחד הסיפורים שסיפרו בזמנו על הנסיכה מרגרט, אחותה של המלכה אליזבת, שנטען כי היא איפרה את הסיגריות שלה לתוך ידיהם של משרתיה - מה שלא היה נכון, לדבריו.
עם זאת, אותו עובד לא מכחיש שלמייגן היו כמה התפרצויות לא נעימות, וזה בלשון המעטה. "היו רגעים רעים, רעים מאוד. אפילו פסיכיים. ראיתי אנשים שהיא רמסה באופן אישי וגרמה להם להרגיש כמו חרא. אבל זו הייתה תקופה עמוסה ואני נותן לה את חמת הספק".
3 צפייה בגלריה
הדוכסים מייגן והארי
הדוכסים מייגן והארי
הארי מקסים - אבל מאפשר. הדוכסים מסאסקס
(צילום: Nathalia Angarita, Reuters)
כמובן שכל ההאשמות הללו לא מתיישרות באותו הקו עם הדמות שמייגן מנסה להציג - מישהי שפועלת למען זכויות אדם, כבוד הדדי. יוצאת שוב ושוב נגד הרשתות החברתיות והבריונות ברשת ובעיקר מדברת על חשיבותה של הרעות, וכאן נכנסו אותם עובדים נאמנים - אתם יודעים, להציל את המצב.
כאמור, הסיבה שגרמה לעובדיה לשעבר של מייגן להציף את טענותיהם וההאשמות החמורות נגד הדוכסית היא כתבה מאוד מאוד מפרגנת שפורסמה השבוע ב-Us Weekly, שם הוצגה הדוכסית כבוסית מהחלומות (ולא מהסיוטים, נגיד). רטלר, שכאמור נפרד מהדוכסים בחודש אוגוסט האחרון ואחרי שלושה חודשים בלבד, סיפר שהוא התקבל בחום על ידי בני הזוג. "הם היו מסורים וחרוצים וזה היה מרשים מאוד לצפות בזה".
עובדת נוספת, שעזבה גם היא בשם קתרין סנט לורן הוסיפה ש"הזמן שביליתי עם הארי ומייגן היה משמעותי מאוד עבורי", ואשלי הנסן, ראש העיתונות של השניים החמיאה לבני הזוג בצורה שרק מישהו שמוטלת עליו המשימה לגרום להם להיראות טוב בתקשורת יכולה לעשות: "ראיתי סוג של דאגה ואכפתיות שרק הורה מביע עבור הילד שלו". הנסן הוסיפה וסיפרה כי בזמנו, כשלקחה כמה ימי חופש לטובת ניתוח שנאלצה לעבור, מייגן והארי שלחו לה פרחים ומתנות ו"מייגן יצרה קשר באופן אישי עם בעלי, מדי יום, כדי לוודא ששנינו בסדר ויש לנו כל מה שאנחנו צריכים. זה היה כל כך חשוב עבורי".
עובד נוסף שבחר להישאר אנונימי סיפר: "זו החברה הראשונה שעבדתי בה וחיבבתי את כולם. הארי ומייגן בחרו את הטובים ביותר והשקו את העובדים, ממש כמו זרעים, כדי שיתפתחו. אומנם היה עלינו מיקרוסקופ ענק - אבל ככה דברים טובים קורים".
עובד נוסף סיפר כי "איש אינו יוצא מאחוזת מונטסיטו בידיים ריקות. בכל פעם שהצוות מגיע לביתם של הדוכסים הם עוזבים עם זר פרחים, פירות טריים וביצים. הם הבוסים הכי טובים שהיו לי אי פעם".
כמובן שיש מי שלא השתכנעו מהמחמאות שהרעיפו עובדיה של מייגן, ואחת מהן היא העיתונאית ג'אן מויר. "לפי הקשקושים הפרטיים שלהם, מייגן הייתה טינקרבל של טיפים, אמא תרזה של מיומנות, האלה שנותנת מתנות", אמרה. "הדוכסית קשה והנסיך המאפשר? זה נשמע כמו רומן נוראי של הארי פוטר, רק שעכשיו אין כישוף שיגרום לסירחון הטרי הזה להיעלם באוויר הקליפורני". ומה האמת? ובכן, כנראה שגם במקרה הזה נצטרך לחכות להדלפת הקלטות מחדרי חדרים - ואנחנו סבורים שזה עוד יקרה.
3 צפייה בגלריה
הדוכסים מייגן והארי
הדוכסים מייגן והארי
לא מפסיקים לייצר כותרות
(צילום: Seth Wenig, AP)