כפי שהבטחנו, הספר הביוגרפי החדש על חייה של קייט מידלטון אכן יוצר דרמות - ואם לרגע חשבנו שהספר יתמקד בעיקר ביחסיה העכורים עם גיסתה מייגן מרקל, לשמחתנו הוא מכיל מספיק עמודים כדי לחשוף כמה שיותר סודות ולכלוכים.
רוברט ג'ובסון, הסופר המלכותי ומי שאחראי על יצירת הפאר הנוכחית שתצא לאור ב-6 באוגוסט, חושף שלא רק לנסיך הארי יש משברים עם אביו המלך צ'רלס אלא גם לנסיך וויליאם.
אחד מהם, די גדול, היה ממש לאחרונה, מיד לאחר שמידלטון חשפה כי אובחנה עם סרטן ויצאה לחופשה עם בעלה וילדיה. לטובת המאורע וויליאם השאיל את המסוק המלכותי - אך צ'רלס לא היה מרוצה מכך. "צ'רלס הציג בפני וויליאם מסמך שהציג בפניו את כל הסיכונים הכרוכים והחתים אותו על כך שהוא מודע לסיכונים ולוקח אחריות מלאה", כתב ג'ובסון.
לפני שנמשיך נזכיר כי למלכה אליזבת היה חוק ברור שקבע שמשפחת המלוכה לא יכולה לטוס ביחד - זאת אומרת שאם וויליאם וקייט רוצים לטוס עם ילדיהם עליהם לעשות זאת בכמה טיסות שונות כדי שאם חלילה ייפול המטוס לא כל המשפחה תיכחד במכה.
2 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם המלך צ'רלס
הנסיך וויליאם המלך צ'רלס
בחדרי חדרים יש ויכוחים. וויליאם וצ'רלס
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
מי שמצליחה לגשר על הפערים בין יורש העצר לאביו המלך, על פי ג'ובסון, היא מידלטון. "היא תמיד מנסה לראות את שני הצדדים של כול מחלוקת. היא בוגרת ורגישה ואני חושב שהמלך מבין שלקייט יש השפעה טובה על כול המשפחה. הוא באמת אוהב אותה ומעריך את כול מה שהיא עושה", סיפר אחד מאנשי החצר לסופר.
"קייט חיזקה את הקשר של וויליאם ואביו לעומת מה שהיה בעבר", אישר ג'ובסון, ומקור אחר מהארמון הוסיף כי "בשנים האחרונות הם התקרבו הרבה יותר". באשר לוויליאם, אותו מקור סיפר כי הנסיך "מכבד מאוד את אביו ומעריך את הדרך שלו אך הוא מרגיש שצ'רלס קובע לו עובדות ובכך משפיע לרעה על מערכת יחסים שלהם כאב ובן".
עוד נחשף בספר כי מידלטון פונה לצ'רלס בכינוי "סבא" - והוא תמיד שמח ומתרגש לראות אותה. "הוא תמיד ניגש אליה מיד כשהוא רואה אותה באירועים משפחתיים. לרוב הוא יקבל את פניה בנשיקה אוהבת".
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון המלך צ'רלס
קייט מידלטון המלך צ'רלס
הבת שמעולם לא הייתה לו. קייט וצ'רלס
(צילום: Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)