נראה שההתייעצות של המלך צ'רלס עם מנהיגים רוחניים בכל הנוגע לנתק עם בנו הנסיך הארי, והעצה שקיבל לחדש את הקשר עימו, לא מצאה חן בעיניה של אשתו, המלכה רעיה קמילה, שהחליטה למנוע מהשניים להיפגש.
ביום שני שעבר הגיע הנסיך הארי ללונדון לטובת סדרה של אירועי צדקה ואף העניק פרס בטקס WellChild. הארי הגיע בגפו גם הפעם, ללא תמיכתה של אשתו מייגן מרקל.
למרות המתח הרב והקושי שליווה אותו עם שובו ללונדון, הארי צעד עם גב זקוף והפגין ביטחון רב - כך סיפרה ג'ודי ג'יימס, מומחית לשפת גוף. "הוא צעד לתוך האולם כשהוא מחליק את העניבה שלו רק פעם אחת, בניגוד לפעמים קודמות שבהן התעסק איתה שוב ושוב. נראה שהתפקיד המלכותי מתאים לו מאוד והוא נראה להוט לשתף את המארחים שלו בשיחה ידידותית".
ג'יימס המשיכה: "הארי אימץ מראה של שפת גוף מלכותית עם ידיו השלובות על פלג גופו העליון. השיחות שניהל עם הילדים הציגו את הארי במיטבו".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
סידר את העניבה רק פעם אחת. הנסיך הארי
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
ובכל זאת, נראה שלמרות ששמר על קור רוח, עמוק בפנים הארי נאלץ להתמודד שוב עם דחייה מצד משפחתו והפעם את האצבע המאשימה ניתן להפנות לאימו החורגת קמילה, שסירבה לאפשר לצ'רלס להיפגש איתו. "קמילה ייעצה לבעלה חולה הסרטן להתרחק מבנו ולהימנע מלחץ מיותר במהלך מאבקו הבריאותי", סיפר מקורב למלכה ל"דיילי ביסט". "קמילה היא הקול העיקרי שקורא לצ'רלס להאט את הקצב ולקחת דברים יותר בקלות. הדבר האחרון שהיא רוצה שיקרה זה שהוא ייכנס ללחץ בגלל הארי".
מקורבת אחרת לקמילה סיפרה ש"צ'רלס להוט לשים סוף לסכסוך ארוך השנים עם בנו. למלך יש דחף אינסטינקטיבי לפיוס נוצרי - ואבחון הסרטן שלו רק חידד את זה. הוא רוצה שהדברים יסתדרו, לא רק בגלל שהוא אוהב את שני בניו אלא בגלל שזה מערער את היציבות של המלוכה".
3 צפייה בגלריה
המלכה רעיה קמילה המלך צ'רלס
המלכה רעיה קמילה המלך צ'רלס
"אתה תעשה מה שאני אומרת לך". קמילה וצ'רלס
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
נזכיר שהפעם האחרונה שהארי פגש את אביו הייתה בחודש פברואר האחרון, מיד לאחר ששמע שצ'רלס אובחן עם סרטן. הפגישה של השניים נמשכה קצת פחות משעה, בסופה הנסיך חזר לארצות הברית. מאז הספיק הארי להגיע שוב ללונדון מספר פעמים - אך איש מבני משפחתו לא הגיע לפגוש אותו.
עם זאת, רגע של תקווה לפיוס נראה בחודש ספטמבר האחרון, כשהנסיך הארי חגג את יום הולדתו ה-40 ובני משפחתו בירכו אותו ברשתות החברתיות. אז נכון שהדרך לשלום בית ארוכה - אבל היי, אנחנו אופטימיים!
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי והמלך צ'רלס
(צילום: Samir Hussein/WireImage)