הנסיכה אן (73), אחותו הצעירה של המלך צ'רלס השלישי, אושפזה בבית החולים סאות'אנד בעקבות תקרית שהתרחשה באחוזת גטקום פארק שבה היא מתגוררת.
על פי הדיווחים, האירוע התרחש אמש (א') והנסיכה סובלת מפציעות קלות וזעזוע מוח. טרם ידוע באיזו תקרית בדיוק מדובר אך הצוות הרפואי של אן מאמין כי סוג הפציעות בראשה תואם למכה אפשרית מראשו או רגליו של אחד הסוסים שלה. צוותי החירום הגיעו לזירה והנסיכה קיבלה טיפול רפואי לפני שנלקחה לבית החולים להמשך בדיקות והשגחה.
"הנסיכה המלכותית ספגה פציעות קלות וזעזוע מוח בעקבות תקרית באחוזת גטקום פארק. הוד מלכותה מאושפזת בבית החולים כאמצעי זהירות ומעקב וצפויה להחלים לחלוטין", כך מסר ארמון בקינגהאם. "המלך עודכן ומצטרף לשאר המשפחה בשליחת אהבתו ואיחולי החלמה לנסיכה".
2 צפייה בגלריה
הנסיכה אן
הנסיכה אן
הנסיכה אן
(צילום: Gettyimages)
אן היא בתה השנייה של המלכה אליזבת, השביעית שנושאת בתואר "נסיכה מלכותית" והראשונה מבית המלוכה שהשתתפה בתחרויות האולימפיאדה - במונטריאול בשנת 1976.
מאז חודש פברואר האחרון, כשנודע שהמלך צ'רלס אובחן עם סרטן, אן "תפסה פיקוד" והקפידה למלא את מקומו, בזמן שבנו הבכור הנסיך וויליאם לקח גם הוא צעד אחורה מחובותיו לטובת תמיכה באשתו קייט מידלטון, שאובחנה גם היא עם סרטן.
2 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס הנסיכה אן
המלך צ'רלס הנסיכה אן
רק בריאות. לשניכם!
(צילום: Hannah McKay - WPA Pool/Getty Images)