אתמול (שבת) חגגו ברחובות לונדון את אירוע ה-Trooping the Colour - חגיגות יום ההולדת הרשמיות של המלך. ערב לפני שהאירועים המלכותיים יצאו לדרך, קייט מידלטון פנתה לרשתות החברתיות כדי לתת עדכון קצר על מצבה וכמו כן שמה קץ לתהיות כשהודיעה שתצטרף לשאר משפחת המלוכה ותיקח חלק בחגיגות.
בני המלוכה על המרפסת המלכותית
(צילום: רויטרס)
הופעתה הציבורית האחרונה של מידלטון הייתה בדצמבר 2023, אז לקחה חלק בצעידה המלכותית השנתית לכנסייה לכבוד חג המולד. חודש לאחר מכן בישר ארמון קנזינגטון כי הנסיכה מוויילס עברה ניתוח בבטן ומאז נעלמו עקבותיה.
שמועות סביב מצבה הבריאותי הציפו את אתרי החדשות והרכילות בעולם. חלק תהו אם מדובר במחלת הסרטן (מה שבסופו של דבר התברר כנכון), וחלק טענו שמידלטון נעלמה מהעין הציבורית לאחר שהנסיך וויליאם עזב אותה לטובת המאהבת רוז הנבורי, חברתה (לשעבר) של מידלטון.
4 צפייה בגלריה
משפחת המלוכה מרפסת
משפחת המלוכה מרפסת
מציגים חזית מאוחדת. קייט, וויליאם והנסיכים ג'ורג', לואי ושרלוט
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
במרץ האחרון ואחרי שנדמה כי לא נותרה לה ברירה, מידלטון התייצבה מול המצלמה ובישרה כי אובחנה עם סרטן.
"זה כמובן היה הלם גדול. וויליאם ואני עשינו כל שביכולתנו כדי לעבד ולנהל זאת באופן פרטי למען המשפחה שלנו. כפי שאתם יכולים לדמיין, לקח לי זמן להתאושש מניתוח גדול כדי להתחיל את הטיפול שלי, אבל הכי חשוב, לקח לנו זמן להסביר הכול לג'ורג', שרלוט ולואי באופן שיתאים להם ועדיין להרגיע אותם שאהיה בסדר".
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
"קח לנו זמן להסביר הכול לג'ורג', שרלוט ולואי"
(צילום: Samir Hussein/WireImage)
מאז חלפו להם שלושה חודשים גדושים בשמועות - ואתמול, כאמור, קיבלנו את ההוכחה הנדרשת לכך שוויליאם וקייט חזקים וקרובים מתמיד. רגע אחד אייקוני נתפס בעדשת המצלמה כשקייט הפנתה את מבטה לוויליאם, שהחזיר לה מבט מלא אהבה. "קימוטי עיניו של וויליאם והשרירים המכווצים סביב שפתיו הראו את הגאווה הפנימית שלו ואת ההקלה על כך שאשתו היפה תעמוד לידו שוב", אישרה ג'ודי ג'יימס - מומחית לשפת גוף, והוסיפה: "קייט החזירה חיוך רחב וחשפה את הגומות שהוא כל כך אוהב".
ג'יימס המשיכה: "קייט התנהגה בצורה מופתית, היא הייתה רגועה ובלי טיפה אחת של רחמים עצמיים או דרמה. נראה שהגישה שלה לציבור דומה לגישה שהיא כנראה נוקטת עם ילדיה - גישה של נחישות, ביטחון ותמיכה. במידה ולמישהו היה ספק, ההופעה הזו של קייט הראתה שהיא היורשת המושלמת לתואר המלכה".
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
מבט של אהבה
(צילום: Karwai Tang/WireImage)
אלפי אזרחים יצאו לרחובות והגיעו לארמון בקינגהאם כדי לצפות במשפחה המלכותית - והפעם בקייט במיוחד. רגע קסום התרחש כשמידלטון סידרה את שערה של בתה, הנסיכה שרלוט, וכמה רגעים מאוחר יותר, על מרפסת הארמון, עשתה זאת שוב ומיד לאחר מכן הניחה את ידיה על זרועותיה של בתה.
בנם הבכור של מידלטון, הנסיך ג'ורג', משך גם את תשומת לבם של קוראי השפתיים, שסיפרו כי הסתכל על קייט בגאווה ואמר לה להסתכל לעברם של כל האנשים שכל כך שמחים לראות אותה.
קייט מידלטון מסדרת את שערה של שרלוט
וכמובן שגם הפעם מי שהצליח לגרוף לא מעט כותרות הוא בנם הצעיר ביותר של הנסיכים מוויילס, הנסיך לואי בן ה-6, שצולם רוקד לצלילי התזמורת המלכותית, מפהק ועושה שלל פרצופים מתוקים.
הנסיך לואי רוקד לצלילי התזמורת
4 צפייה בגלריה
הנסיך לואי
הנסיך לואי
איבד עניין. הנסיך לואי
(צילום: Samir Hussein/WireImage)