אחרי חודשיים עמוסים בעקיצות, ממים ותהיות לגבי מצבה הבריאותי של קייט מידלטון - ובעיקר ביקורת חריפה על כך שערכה בפוטושופ את תמונת יום האם שפרסמה, הנסיכה מוויילס חשפה כי אובחנה עם סרטן והחלה טיפול כימותרפיה מניעתי בסוף חודש פברואר האחרון - הרשת שינתה גישה וכעת האצבע המאשימה מופנה לארמון ולנסיך וויליאם בעיקר.
"קייט מידלטון חשפה זה עתה שיש לה סרטן והיא עוברת כימותרפיה - מה שהופך את העובדה שהארמון האשים אותה בעריכת התמונה למוזרה עוד יותר", צייץ משתמש טוויטר בשם Meech, וסיכם: "אני מקווה שהמצב שלה ישתפר ובתקווה שהאחראים על יחסי הציבור של הארמון ילמדו מכך".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
"ארמון קנזינגטון הפיל עליה את האשמה". קייט מידלטון
(צילום: Andy Cheung/Getty Images)
עורך תוכן וקופירייטר בשם סם סטרייקר המתחזק חשבון טוויטר עם 92 אלף עוקבים, צייץ: "1. כולם באינטרנט נוראיים. 2. לשקר שוב ושוב ולהפיל את האשמה על חולת סרטן בעקבות עריכת פוטושופ גרועה החמירה את המצב וזה מטורף".
"תארי לעצמך מצב שבו את עוברת כימותרפיה ובעלך הטיפש נכנס פנימה והוא אומר 'כן, אז אנחנו הולכים להגיד שאת עשית פוטושופ לתמונה, כאילו את אוהבת צילום והחלטת להתנסות", צייצה עוקבת בשם Willa, ואחרת בשם Naledi הוסיפה: "למה ארמון קנזינגטון פרסם את התמונה הספציפית הזו ואז האשים את קייט מדילטון - כשככל הנראה במשך כל הזמן הזה ידעו שהיא נאבקת בסרטן?".
אפריל ריין, משפיענית עם למעלה מ-190 אלף עוקבים, בחרה להדגיש את ההבדל בין האחים הנסיכים וויליאם והארי, וצייצה: "הנסיך הארי לעולם לא היה נותן לאשתו, מייגן מרקל, לשבת בגנים הבוטניים ולספר לעולם עד כמה היא סובלת", וזו לא הייתה הביקורת היחידה נגד יורש העצר. "איזה דבר מגעיל לעשות. תאר לך שאשתך יושבת, חולה בסרטן, סובלת - ואתה אפילו לא מופיע לצידה בסרטון כדי להביע תמיכה".
היידי מור, עורכת מדור הכספים והכלכלה של ה-Guardian, צייצה: "לעולם אל תתחתני עם גבר שישאיר אותך על ספסל, לבדך, כדי לדבר למצלמה ולספר על אבחנת הסרטן שלך". עיתונאי אמריקני נוסף הוסיף: "הוא אפילו לא היה שם כשהיא סיפרה לעולם שיש לה סרטן!!! היא נשענה על ספסל".
3 צפייה בגלריה
וויליאם וקייט
וויליאם וקייט
"הוא אפילו לא היה שם כשהיא סיפרה לעולם שיש לה סרטן"
(צילום: EPA)
שאנן דוהרטי, כוכבת "בוורלי הילס 90210" שנאבקת בימים אלה בעצמה במחלת הסרטן, העלתה סטורי לאינסטגרם, וכתבה: "להיות דמות ציבורית לא אומר שהציבור הוא הבעלים של אותו אדם. לכולנו יש את הזכות להתמודד עם מחלה באופן פרטי. תיאוריות הקונספירציה והסקרנות החולנית פשוט אילצה את קייט מידלטון להסביר את עצמה - לפני שהיא השלימה עם המצב בעצמה והסבירה לילדיה. אני מתפללת שזה יהיה רגע מלמד עבור כולנו - לדעת לכבד את פרטיותם של אחרים ללא קשר לעין הציבורית".
ג'ולי ס. לאלונד, תומכת זכויות נשים ידועה, פנתה גם היא לרשתות החברתיות כדי להדגיש את עמדתה: "אני מתחננת שאנשים יבינו ש'אנחנו' לא הסיבה שקייט מידלטון הייתה צריכה לצלם ולפרסם את הסרטון הזה. צוות יחסי הציבור הנוראי של הארמון הוא הסיבה לכך".
לדבריה של לאלונד הצטרפה גם מרתה ססיליה עובדיה, אשת תקשורת במקצועה, שצייצה: "אני לא רוצה להגיב על מצבה של קייט מידלטון, אבל כמישהי שמתעסקת בתקשורת ויח"צ - הניסיון להאשים את הציבור או לטעון שהבעיה הייתה 'תיאוריות הקונספירציה' ולא להדגיש כי האשמים האמיתיים הם אנשי יחסי הציבור של הארמון - זו הבעיה האמיתית".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
העיקר שתצאי מזה בהקדם
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)