אחרי שנחשף בספר הביוגרפי החדש על קייט מידלטון שחיי הפאר שלה ושל בעלה הנסיך וויליאם צרמו למייגן מרקל - כעת מקורבים לנסיכים מוויילס סותרים את תחושותיה של הגיסה מסאסקס.
בריאיון ל"דיילי מייל" סיפרו מקורבים יודעי דבר שוויליאם וקייט מסרבים להיעזר במשרתים - כדי שיוכלו לגדל את שלושת ילדיהם, הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי, בעצמם. "אני חושב שיפתיע אנשים לראות כמה הדברים רגילים אצלם בבית", סיפר המקורב. "הילדים עוזרים לערוך את השולחן, מפנים את הצלחות כשהם מסיימים לאכול ועוזרים לסדר. אין יחס מועדף".
4 צפייה בגלריה
משפחת המלוכה מרפסת
משפחת המלוכה מרפסת
משפחה רגילה לחלוטין. הנסיכים וויליאם וקייט ושלושת ילדיהם שרלוט, לואי וג'ורג'
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
נציין כי עד לפני שנתיים, אז עברו להתגורר בווינדזור, לוויליאם וקייט היה צוות שעזר להם לנהל את לוחות הזמנים העמוסים וגם טיפלו בילדים אחרי בית הספר, אבל עם המעבר החליטו לוותר על שירותיה של הנני הוותיקה של ילדיהם, תרזה טוריון בוראלו, והודיעו לה כי לא תעבור איתם לביתם החדש.
גם בחודשים אלה, שמידלטון נאבקת עם מחלת הסרטן ועוברת טיפולים כימותרפיים, היא נחושה לוודא שחיי המשפחה ושגרת חייהם של ילדיה לא נפגעת מכך. "קייט שומרת על המשפחה עם הרגליים על הקרקע. הבית הוא המקום הבטוח שלהם והיא עושה הכול כדי לשמור על חיי השגרה שלהם". המקורב חזר והדגיש שוב כי "גם עכשיו וויליאם וקייט מצפים מילדיהם להשתתף במטלות הבית".
4 צפייה בגלריה
הנסיך לואי ג'ובילי
הנסיך לואי ג'ובילי
שמח עכשיו, מפנה צלחות אחר כך. לואי וקייט
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
מוקדם יותר השנה הנסיך וויליאם, אב גאה אך אולי קצת מתוסכל, חשף מה היא המטלה הקבועה שילדיו "שוכחים" לעשות. במהלך ביקור בחווה העירונית של וודגייט ואלי, סיפר יורש העצר ש"הילדים תמיד שוכחים לנקות את הכלוב של השרקן שלהם ומשאירים את זה לי".
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
"הם שוב השאירו לי את הכלוב של השרקן"
(צילום: Karwai Tang/WireImage)
ולא רק משרתים מידלטון סירבה לקבל: לפי דבריו של רוברט ג'ובסון, הסופר המלכותי ומי שאחראי על הספר החדש "קתרין, הנסיכה מוויילס" שיוצא היום (ג') לדוכנים, מידלטון רצתה לוותר גם על תואר הנסיכה מוויילס.
לדבריו של ג'ובסון, מידלטון כמעט סירבה לתואר הנחשק כדי להימנע מכל ההשוואות בינה לבין הנסיכה המנוחה דיאנה, שכזכור הייתה גם היא הנסיכה מוויילס. "קייט ידעה שישוו אותה לדיאנה, שמותה הטרגי בטרם עת עורר צונאמי של כעס ואבל, והיא צדקה", סיכם.
מידלטון חשבה תחילה ללכת בדרכה של קמילה, שקיבלה את תואר דוכסות קורנוול, אך בסופו של דבר השתכנעה. "חלף מספיק זמן כדי להפוך את הטייטל למתוק". וזה אכן מה שקורה.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
נסיכתית!
(צילום: Samir Hussein/WireImage)