חדשות משמחות מגיעות הערב (ב') מארמון קנזינגטון: קייט מידלטון החלימה מסרטן. בסרטון שפרסמה בעמוד האינסטגרם המלכותי - אמרה: "כשהקיץ מגיע לסיומו, אני לא יכולה לספר לכם איזו הקלה זו לסיים סוף-סוף את טיפולי הכימותרפיה שלי".
קייט מידלטון משתפת שסיימה עם טיפולים כימותרפיים
בסרטון אותו היא מקריינת ניתן לראות את קייט ביחד עם ילדיה וכמו כן עם בעלה, יורש העצר הנסיך וויליאם, עליו היא מניחה ראש לנחמה, ומוסיפה: "תשעת החודשים האחרונים היו קשים במידה יוצאת דופן עבורנו כמשפחה. החיים, כפי שמכירים אותם, יכולים להשתנות ברגע, ואין לנו אלא למצוא דרך לנווט דרך הסערות, בדרך לא ידועה.
"המסע שעברתי עם הסרטן היה מורכב, מפחיד ולא צפוי עבור כולנו, במיוחד עבור הקרובים ביותר. המחלה מעמתת אותך עם הפגיעויות שלך, בדרכים שמעולם לא הכרת ומעניקה לך זווית ראייה חדשה. הזמן הזה ביחד הזכיר לוויליאם ולי להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים והחשובים בחיים, שאנחנו נוטים לקחת כמובן מאליו, פשוט לאהוב ולהיות נאהבים".
3 צפייה בגלריה
קייט מדילטון
קייט מדילטון
קייט מדילטון והנסיך וויליאם
(צילום: אינסטגרם)
"לעשות כל מה שאני יכולה כדי להישאר נקיה מסרטן - זה הדגש שלי עכשיו. למרות שסיימתי את טיפולי הכימותרפיה, הדרך שלי לריפוי והחלמה מלאה היא ארוכה ואני חייבת להמשיך מדי יום ביומו. עם זאת, אני מצפה לחזור לעבודה ולקיים עוד כמה הופעות ציבוריות בחודשים הקרובים. אני נכנסת לשלב חדש של החלמה עם תחושה של תקווה והערכה לחיים. וויליאם ואני אסירי תודה על התמיכה שקיבלנו, שאבנו כוח מכל מי שעזרו לנו. לכל אלה שממשיכים במסע הסרטן שלהם - אני איתכם, יד ביד. מתוך החושך יכול לבקוע אור אז תנו לאור הזה לזרוח בבהירות".
3 צפייה בגלריה
קייט מדילטון
קייט מדילטון
נקיה מסרטן!
(צילום: אינסטגרם)
בחודש מרץ האחרון ואחרי חודשיים ארוכים ומלאים בשמועות סביב מצבה הבריאותי המסתורי, קייט מידלטון התייצבה באומץ מול המצלמה וחשפה כי אובחנה עם סרטן. "בינואר עברתי ניתוח בטן גדול בלונדון ובאותה עת חשבו שזה לא סרטני. הניתוח הצליח. עם זאת, בדיקות לאחר הניתוח גילו סרטן ולכן הצוות הרפואי שלי ייעץ לי לעבור טיפול כימותרפי מניעתי ואני נמצאת כרגע בשלבים הראשונים של הטיפול". עד היום - מידלטון לא סיפרה באיזה סוג סרטן מדובר.
בחודש יוני האחרון הנסיכה מוויילס התייצבה לצד משפחתה בטקס חגיגות יום ההולדת של המונרכיה, וחודש לאחר מכן הגיעה ביחד עם בתה הנסיכה שרלוט לגמר ווימבלדון. כעת, ארמון קנזינגטון מעדכן כי הנסיכה מוויילס צפויה לחזור לפעילויות ציבוריות בהדרגה.
3 צפייה בגלריה
קייט מדילטון
קייט מדילטון
בשורות משמחות מהארמון!
(צילום: אינסטגרם)