בזמן שבארמון בקינגהאם משפחת המלוכה נאבקת עם מחלת הסרטן (המלך צ'רלס וקייט מידלטון), עם חבטות בראש מאחד הסוסים בחווה (הנסיכה אן) ועם נסיך אחד סורר שעתיד לפרסם את ספרו האוטוביוגרפי השני בכל רגע (הנסיך הארי) - בבית המלוכה בדובאי החליטו להקל קצת על הבריטים ולייצר דרמה משלהם. קולגיאליות למופת!
מהרה בינת מוחמד בן ראשיד אל מקטום, או בקיצור נסיכת דובאי, פנתה אתמול (ד') לחשבון האינסטגרם שלה ופרסמה פוסט שבו הודיעה לבעלה ואבי בתה, מוחמד בן ראשיד בן מאנה אל מקתום, שהיא מתגרשת ממנו. "בעל יקר, מכיוון שאתה עסוק בבנות לוויה אחרות, אני מכריזה בזאת על גירושינו", כתבה הנסיכה בת ה-30, וכדי שלא יהיה מקום לספק - הוסיפה: "אני מתגרשת ממך, אני מתגרשת ממך, אני מתגרשת ממך. שמור על עצמך, אשתך לשעבר".
3 צפייה בגלריה
נסיכת דובאי
נסיכת דובאי
יו גו גירל! נסיכת דובאי מהרה
(צילום: אינסטגרם)
נכון לכתיבת שורות אלה, הפוסט של מהרה עומד על 95 אלף לייקים ולמעלה מ-14 אלף תגובות - כשאף אחת מהן לא מגיעה מהבעל הנזרק. "האם הוא בגד בה?", תהה עוקב מוטרד, ואחר - מוטרד לא פחות, שאל - "אבל הגירושים יתקיימו מצידו של הבעל ואת תצטרכי לעבור לחיות בחו"ל, נכון?".
תגובות רבות נוספות הגיעו מנשים, שתמכו בהחלטה של מהרה וחיזקו אותה: "זה מדהים בעיניי כשאישה מכירה בערכה ועומדת בביטחון על שלה", הגיבה אושיית רשת בשם martahamedofficial המתחזקת עמוד עם 413 אלף עוקבים.
בדיקה זריזה בחשבונות האינסטגרם של מהרה והבעל הנזרק גילתה לנו שהשניים הפסיקו לעקוב אחד אחרי השנייה וכמו כן הסירו את כל הפוסטים המשותפים שלהם.
3 צפייה בגלריה
נסיכת דובאי
נסיכת דובאי
לא ריחמה. הפוסט של מהרה
(צילום: אינסטגרם)
מהרה ומוחמד נישאו לפני קצת יותר משנה, במאי 2023, והביאו לעולם את בתם הבכורה בחודש מאי האחרון. עד לרגע זה מטעם הבעל לא נמסרה תגובה לפרידה, שלא נאמר - זריקה המשפילה. נעקוב.
3 צפייה בגלריה
נסיכת דובאי
נסיכת דובאי
תשתה משהו, להירגע. מוחמד - הבעל הנזרק
(צילום: אינסטגרם)