4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל פרסומת לקפה
מייגן מרקל פרסומת לקפה
מעכשיו גם בפרסומות לקפה. מייגן מרקל
(צילום: אינסטגרם)
מייגן מרקל ממשיכה להמציא את עצמה מחדש? שבועות ספורים לאחר שדמותה הופיעה בפרק ידוע לשמצה של "סאות' פארק" (והרגיז אותה מאוד לפי פרסומים), מרקל חוזרת לכותרות - ולא באופן בו היינו מצפים.
אתמול (ג') פרסם עמוד האינסטגרם clevrblends סרטון שיווקי בן דקה וחצי לטובת קידום של מותג הקפה Clevr Blends - במהלכו מככבת הדוכסית. מרקל הופיעה לצידה של מייסדת המותג, האנה מנדוזה, שהסבירה כי הדוכסית השקיעה במותג הבריאות עוד בשנת 2020 - השנה בה היא והנסיך הארי פרשו מתפקידם כבכירים במשפחת המלוכה.
מייגן, לבושה בלוק קז'ואל המורכב מג'ינס ומעיל טראנץ', הצטרפה למנדוזה והשתיים לגמו בהנאה את הקפה. ברקע דיברה המייסדת על הליך היצירה של ה-superfood lattes, נטולי החלב, דגנים או אגוזים וכוללים מרכיבים העשויים מעשבי תיבול, שורשים, תבלינים וירקות. "אנשים התאהבו במשקה ומאוד רצו להכין אותו בבית", הסבירה, ומיד התייחסה לדוכסית: "לפני שלוש שנים הכל השתנה. מייגן, הדוכסית מסאסקס, בכבודה ובעצמה, התחילה לשתות את המוצרים שלנו. זה לא רק שהיא אהבה את המוצר אלא שהיא התלהבה מאוד מהמייסדות וממקורות קיימא". מנדוזה הוסיפה כי מרקל הייתה המשקיעה הראשונה במותג וכמו כן היועץ וגם המשווקת הגדולה ביותר, זאת לאחר שהפיצה את המוצר לחברות שלה, בהן גם אופרה ווינפרי - שכמובן פרסמה זאת ברשתות.
"הצוות הקטן אך האדיר שלנו לא היה מוכן לזה - בסופו של דבר כל המלאי נמכר תוך חודשיים", נזכרה. "הרחבנו את הצוות שלנו, השקנו מוצרים חדשים ומדהימים והחלטנו לטבול את קצה האצבע שלנו בקמעונאות - ויש לנו עוד תוכניות גדולות לעתיד".
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל פרסומת לקפה
מייגן מרקל פרסומת לקפה
אפילו אופרה התנסתה
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, הפרסומת החדשה בכיכובה של הדוכסית מגיעה מספר שבועות לאחר שהפרק המדובר של "סאות' פארק", שקיבל את השם - The Worldwide Privacy Tour, יצא לאוויר. במהלך הפרק רואים את הדמויות של הארי ומייגן יוצאים לסיבוב הופעות עולמי - תוך כדי שהם מחזיקים שלטי מחאה ומתחננים לפרטיות. לאחר שידור הפרק מקורבים לדוכסית סיפרו כי היא "נסערת" וחושבת שהפרק "אכזרי", בזמן שנציגיהם של הדוכסים הכחישו את הדיווחים כי השניים מתכננים לתבוע את היוצרים.
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי סאות' פארק
מייגן מרקל הנסיך הארי סאות' פארק
"הם רק רוצים פרטיות". מתוך סאות' פארק
(צילום: אינסטגרם)
"תראה קייל, פשוט לא איכפת לנו מאיזה נסיך אידיוט ואשתו הטיפשה", אמר סטן, וקייל תקף מיד והסביר שגם לו לא איכפת מהם והסביר כי גם לו נמאס לשמוע עליהם. "אבל אני לא מצליח להשתחרר מהם, הם בכל מקום". אגב, העצה של חבריו של קייל הייתה "להתעלם מהם עד שהם יעלמו". מעניין.
ובכל זאת, כי הדוכסים מסאסקס לא נכנעים בקלות ולמעשה ביום שבת הקרוב, ה-4 במרץ, יתקיים ריאיון נוסף עם הנסיך הארי, הפעם ל-ET, שם יישב לשוחח עם ד"ר מאטה - מומחה בטראומה, התמכרות ולחץ. יש למה לצפות!
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
ריאיון חדש על הפרק. הנסיך הארי
(צילום: Gettyimage)