ארבע שנים לאחר שפרשו מהמלוכה ונאלצו להשבית את עמוד האינסטגרם ואתר האינטרנט הקודמים שלהם - הנסיך הארי ומייגן מרקל משיקים אתר חדש: Sussex.com. בדף הבית שלו נכתב: "האתר הרשמי של הנסיך הארי ומייגן, הדוכס והדוכסית מסאסקס, שמעצבים את העתיד באמצעות עסקים ופילנתרופיה".
גלילה מהירה באתר תציג בפני הקוראים שלל קישורים לפועלם של הדוכסים, כמו עמותת Archewell, חברת ההפקות Archewell Productions וגם לאתר הקודם שלהם, sussexroyal.com, שהוקם על ידם בשנת 2020.
4 צפייה בגלריה
האתר של הארי ומייגן
האתר של הארי ומייגן
יש לנו תחושה שהאתר יירד באותה מהירות שהוא עלה
(צילום מסך)
מקורות יודעי דבר מעריכים כי הארי ומייגן ישתמשו באתר על מנת לחלוק עדכונים אישיים ורשמיים ולשמור על המעריצים שלהם מעודכנים, זאת בעזרת קטגורית ה"חדשות" הנמרצת בתפריט. בנוסף ישנו עמוד ייעודי נפרד לכל אחד מהם, שם ניתן להתרשם מהרקע המפורט של השניים ואיך לא - הישגיהם.
עמוד הביוגרפיה של הנסיך מספר על עשר שנות שירותו בצבא הבריטי וכמו כן מגדיר אותו כ"סופר רב המכר של 'ניו יורק טיימס'", זאת בעקבות ספרו האוטוביוגרפי SPARE. בעמוד של מייגן מדובר רבות על עבודת ההסברה, הקריירה ההוליוודית והתפקיד הראשי שלה בסדרה SUITS, וגם היא מוגדרת כסופרת רבי מכר של 'ניו יורק טיימס' בקטגוריית ספרי ילדים.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"אתה חושב שהצלחנו להרגיז את המשפחה שלך - שוב?"
(צילום: Martin Meissner/AP)
אי אפשר להתעלם מהעובדה שהדוכסים, כהרגלם, בחרו בעיתוי "מעט" בעייתי להשיק אתר חדש. כזכור, בדיוק לפני שבוע התבשרה האומה כולה על כך שהמלך צ'רלס אובחן עם סרטן ובמקביל אליו הנסיכה מוויילס קייט מידלטון מתאוששת מניתוח מסתורי שמאלץ אותה לקחת חופשה ממושכת עד אחרי חג הפסחא.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון המלך צ'רלס
קייט מידלטון המלך צ'רלס
"יש לך רעיון איך להיפטר מהם אחת ולתמיד?". קייט מידלטון והמלך צ'רלס
(צילום: Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)
מלבד העיתוי, נחזור מעט אחורה בזמן - ארבע שנים למעשה, ליום שבו אסרה המלכה אליזבת המנוחה על הארי ומייגן להשתמש במותג "סאסקס רויאלס" ודרשה מהם למתג את כל פועלם מחדש - מעמוד האינסטגרם ועד האתר.
"הם פשוט לא יכולים להמשיך למכור את עצמם כבני מלוכה", אמר מקור ל"דיילי מייל" על החלטת המלכה בשנת 2020, והדוכסים אכן השביתו את האתר sussexroyal.com והקימו במקום את האתר Archewell, שם ריכזו את פועלם.
לא צריך להיות מומחה מלכותי בעל דיפלומה על מנת להבין כי השניים ניצלו את המצב הרגיש בארמון על מנת להשיק את המותג החדש שלהם, שחזר להיות "סאסקס". למרות שמהארמון טרם התייחסו למהלך, מעריצי המלוכה מסרבים לעבור על כך בשתיקה. "זה מדהים שהם לא מבינים עד כמה המהלך שלהם מביך", צייץ אחד זועם, ואחר הוסיף: "יהיו להם בעיות אמיתיות עם השימוש במותג סאסקס. זה תואר מלכותי ואם יהיה ולו רמז אחד לפעילות מסחרית, האתר ייסגר. זה מדהים שהם לא רואים את זה". עם זאת, מקורב לזוג המלכותי אמר כי "הנסיך הארי ומייגן הם הדוכסים מסאסקס. זאת עובדה".
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
בתמונה: שני סופרי רבי מכר
(צילם: Gettyimages)