3 צפייה בגלריה
שרה פרגוסון
שרה פרגוסון
רק בריאות. שרה פרגוסון
(צילום: Gettyimages, Kate Green)
הדוכסית מיורק שרה פרגוסון (63), אשתו לשעבר של הנסיך אנדרו ואמן של הנסיכות ביאטריס ויוג'יני, עברה ניתוח להסרת גידול מהחזה, כך אישר הערב (א') הדובר של פרגוסון. "שרה, הדוכסית מיורק, אובחנה לאחרונה עם סרטן השד שהתגלה בבדיקת ממוגרפיה שגרתית. הודיעו לה שהיא צריכה לעבור ניתוח שעבר בהצלחה. הדוכסית מקבלת את הטיפול הרפואי הטוב ביותר והרופאים שלה מסרו שצפויה לה החלמה טובה. כעת היא מתאוששת בבית יחד עם משפחתה".
עוד מסר הדובר כי "הדוכסית מביעה את תודתה העצומה לכל הצוות הרפואי שתמך בה בימים האחרונים וכמובן שגם לצוות המעורב בבדיקת הממוגרפיה, שזיהו את מחלתה שהייתה ללא תסמינים. שרה מאמינה שזה מדגיש את חשיבות ביצוע הבדיקה הזו באופן סדיר".
3 צפייה בגלריה
פרגוסון ובתה ביאטריס
פרגוסון ובתה ביאטריס
פרגוסון ובתה ביאטריס
(צילום: רויטרס)
כעת דווח כי הדוכסית מיורק שוחררה מבית החולים "המלך אדוארד השביעי" כשהרופאים חוזים לה החלמה מלאה מכיוון שהגידול התגלה בשלב מאוד מוקדם. "זו הייתה תקופה קשה מאוד אבל שרה אסירת תודה לצוות הרפואי שביצע את הממוגרפיה וכמו כן לצוות הרפואי שטיפל בה בימים האחרונים", מסר חבר קרוב של הדוכסית ל"דיילי מייל".
ככל הנראה ועל פי מקורבים יודעי דבר פרגוסון צפויה לדבר על אבחון המחלה והטיפול במהלך הפרק הקרוב של הפודקאסט שלה Tea Talks שצפוי לעלות מחר והוקלט יום לפני שאושפזה בבית החולים.
3 צפייה בגלריה
שרה פרגוסון
שרה פרגוסון
שרה פרגוסון
(צילום: Gettyimages)