הנסיך הארי ומייגן מרקל, כלומר - בעיקר מייגן מרקל, ממשיכים לתפוס כותרות מעבר לים והפעם יצאו השניים לסיור מלכותי בקולומביה.
בביקור שנמשך ארבעה ימים, הנסיך ואשתו הדוכסית התערבבו עם הקהילה הנרגשת שזכתה לצפות מקרוב בבני המלוכה.
מי שהייתה במרכז העניינים וזכתה למלוא תשומת הלב הייתה מרקל, שפיזזה על רחבת הריקודים ביחד עם הנשים המקומיות, חיבקה בחום ילדים קטנים שלטענתה "הזכירו לה את בנה הבכור ארצ'י", תופפה במעגל עם כולם וגם הרעיפה אהבה אינסופית על הארי, שבעיקר פינה לה את המקום וצפה מהצד.
מייגן מרקל רוקדת
מייגן מרקל והנסיך הארי בקולומביה
(צילום: רויטרס)
הדוכסים מסאסקס יצאו לסיור כחלק מהפעילות של קרן Archewell ובמהלכו ביקשו להדגיש את הסכנות שמצפות לבני הנוער ברשתות החברתיות. את פניהם המלכותיות של השניים קיבלה סגנית נשיא המדינה פרנסיה מרקס, שהייתה זו שהזמינה אותם לאחר שצפתה בסדרת הדוקו-ריאליטי של נטפליקס "הארי ומייגן", והסבירה שסיפורם של הדוכסים נגע לליבה.
"שלושת אלפים שוטרים וצלפים עוקבים אחרי כל צעד של בני הזוג - למרות שכמעט אף אחד לא הגיע לראות אותם", זו הייתה הכותרת שבחרו ב"דיילי מייל" כדי לסקר את הסיור המלכותי.
על פי הדיווחים, מסוק בלק-הוק משטרתי ומזל"ט ליוו את הזוג המלכותי מהאוויר - בזמן שהכבישים הסמוכים אליהם נחסמו לתנועה. בנוסף, כחלק מהאבטחה חנו מחוץ למתחם אליו הגיעו הדוכסים לוחמים נגד טרור, אמבולנס וצוותי משטרה. היעד של הדוכסים היה בית הספר למוזיקה Tambores de Cabildo - והשניים הגיעו באיחור של למעלה משעה.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
מתוקים כאלה. הארי ומייגן
(צילום: REUTERS)
נראה שלא משנה מה הארי - ובעיקר מייגן יעשו, הביקורות עליהם - לפחות אלה שיגיעו מבריטניה, תמיד יהיו תוקפניות. "כפי שניתן לראות מהסיור 'המלכותי' שלהם בניגריה - מדינה נוספת שבה הדגש הוא על זכויות האדם - מה שנוגע לליבם של הארי ומייגן, נראה שהנוכחות שלהם מתקבלת שם בברכה, בעוד שמדינות כמו בריטניה וארצות הברית התעייפו מהתעלולים האינסופיים של בני הזוג שמחפשים רק תשומת לב", טענה העיתונאית שרה ווין המתמחה בבית המלוכה. "באופן אישי, אני מחכה בקוצר רוח לרגע שהם ישיגו את המטרה המוצהרת שלהם, לחיות בשקט הרחק מאור הזרקורים".
ווין הוסיפה: "במדינות כמו קולומביה עדיין מתייחסים להארי ומייגן ברצינות ובכבוד במקום לראות אותם כמו שהם - זוג נרקיסיסטים שחושבים שהעולם כולו חייב לפרנס אותם. הם זוכים להתענג על המעמד שלהם - שנמנע מהם כשהפנו עורף לתפקידיהם המלכותיים הרשמיים".
מורין קאלהאן, עיתונאית נוספת שכותבת עבור "דיילי מייל", התייחסה דווקא לעזיבתו המפתיעה של מומחה יחסי הציבור הוותיק ג'וש קטלר, שעבד במשך שלושה חודשים עבור הדוכסים. מקורב להם טען בפני מגזין People שההחלטה להיפרד הייתה הדדית, אבל קאלהאן לא השתכנעה: "אם הפרידה הייתה כל כך ידידותית, למה ג'וש לא נשאר כדי ללוות אותם בסיור בקולומביה?".
כדי לחזק טיפה את הספק הגדול שהטילה קאלהאן ב"פרידה ההדדית", נציין כי קטלר הוא איש הצוות ה-18 במספר שעזב את הדוכסים מסאסקס מאז שנת 2018. "הוא החבר החדש במועדון השורדים של הסאסקסים", עקצה.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
ממשיכים לעצבן גם מקולומביה
(צילום: REUTERS)
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
מרימים!
(צילום: Diego Cuevas/Getty Images)