בזמן שאנחנו יושבים דרוכים מול ערוצי החדשות ומצפים לאיום הבא שמסתמן מאיראן - בלונדון הרחוקה מבשרים על היריון טרי בממלכה.
הנסיכה ביאטריס, בתו של הנסיך אנדרו, ובעלה המולטי מיליארדר אדוארדו מאפלי מוזי מצפים לבייבי נוסף, אח או אחות לסיינה אליזבת בת ה-3 ולכריסטופר וולף - בנו הבכור של מוזי ממערכת יחסים קודמת.
"הוד מלכותה הנסיכה ביאטריס ומר אדוארדו מאפלי מוזי שמחים מאוד להודיע שהם מצפים לילדם השני המשותף שעתיד להיוולד בתחילת האביב, אח לוולפי בן ה-8 וסיינה בת ה-3", כך מסר ארמון בקינגהאם. "הוד מלכותו המלך קיבל את הבשורה ושתי המשפחות שמחות מהחדשות".
2 צפייה בגלריה
הנסיכה ביאטריס
הנסיכה ביאטריס
הילולה בממלכה!
(צילום: Dan Kitwood/Getty Images)
הנסיכה ביאטריס ואיל ההון התארסו בספטמבר 2019, אחרי כשנה של זוגיות. "אנו שמחים מאוד לשתף את הבשורה על האירוסים שלנו. שנינו מאוד נרגשים לצאת להרפתקה הזו יחד ואנחנו לא יכולים לחכות לרגע בו נתחתן", אמרו הזוג הצעיר מיד לאחר ההכרזה.
החתונה המלכותית, שהייתה אמורה להתקיים במאי 2020, נדחתה פעמיים בשל התפשטות נגיף הקורונה - אך זו לא הייתה הצרה היחידה שהייתה לזוג הצעיר. חודשים ספורים לפני החתונה מארמון בקינגהאם נמסר כי האירוע המלכותי לא ישודר בלייב ב-BBC בעקבות מעלליו של אנדרו.
חודשיים לאחר מכן, ביולי 2020, השניים החליפו נדרים בחתונה סודית ואינטימית לעיני בני המשפחה וכמה חברים טובים. החתונה המלכותית התקיימה ב-All Saints Chapel בווינדזור, שם שהו המלכה אליזבת והנסיך פיליפ, במהלך התפשטות הנגיף.
2 צפייה בגלריה
הנסיכה ביאטריס
הנסיכה ביאטריס
שיהיה במזל!
(צילום: Eamonn M. McCormack/Getty Images for Ascot Racecourse)