4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הכי עושה דווקא. הנסיך הארי
(צילום: רויטרס)
לראשונה מאז שנולדה, צלמי הפפראצי במונטסיטו הצליחו לתעד את הנסיכה ליליבת בת השנתיים ואת אביה הנסיך הארי. השניים יצאו יחד לטובת חגיגות ה-4 ביולי (יום העצמאות האמריקני) - שעות ספורות לפני טקס ההכתרה הסקוטי של המלך צ'רלס באדינבורו.
הארי צולם כשהוא מרים את בתו על הידיים וצועד איתה בין דגלי ארצות הברית ואלפי האנשים שהגיעו להריע למדינתם. הנסיך לבש מכנסי ג'ינס, חולצה בצבע ירוק זית וכובע תואם ואילו ליליבת לבשה שמלה פרחונית כחולה, גרביים גבוהות ונעלי בובה אדומות. כמובן שקשה מאוד לפספס את הגן הג'ינג'י שקיבלה ואת השיער האדמוני שלה. נכון לכתיבת שורות אלה לא ידוע האם מייגן מרקל וארצ'י הצטרפו לחגיגות.
ממש במקביל ליציאתם המשותפת של הארי וליליבת לחגיגות, המלך צ'רלס השלישי, אביו של הארי, התארגן לקראת אחד הרגעים החשובים ביותר של שלטונו - הכתרתו השנייה. צ'רלס לווה לטקס על ידי בני משפחתו, בהם אשתו קמילה המלכה רעיה ובנו הבכור וויליאם, שהגיע כמובן יחד עם אשתו קייט מידלטון.
למרות שהשתתף בטקס ההכתרה הרשמי של אביו ב-6 במאי, לטקס השני החליט הנסיך שאין בכוונתו להגיע, זאת בעקבות מערכת היחסים הקרירה בינו לבין שאר בני המשפחה - כך דווח באתרים מעבר לים.
בטקס ההכתרה השני קיבל המלך צ'רלס את תכשיטי הכתר של סקוטלנד בטקס הודיה, שמונה שבועות בדיוק לאחר הכתרתו בלונדון. המוני אזרחים הגיעו לצפות ולעודד את המלך החדש וצפו בתהלוכה המלכותית שעשתה את דרכה מטירת אדינבורו אל הכנסייה.
4 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס קמילה הנסיך וויליאם קייט מידלטון
המלך צ'רלס קמילה הנסיך וויליאם קייט מידלטון
זה רק אנחנו או שצ'רלס נראה מתוסכל?
(צילום: Andrew Milligan/Gettyimages)
4 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס
המלך צ'רלס
"מאמי, תיזהרי עם החרב!"
(צילום: Andrew Milligan/Gettyimages)
לסיום נזכיר כי הנסיכה ליליבת דיאנה נולדה ביוני 2021 בארצות הברית. סבה, המלך צ'רלס השלישי, פגש אותה רק פעם אחת - לכמה רגעים ספורים, ביוני 2022, כשהנסיך הארי ומייגן מרקל הגיעו לחגיגות 70 שנות המלוכה של המלכה אליזבת - יחד עם שני ילדיהם, הנסיכים ארצ'י וליליבת.
הדוכסים מסאסקס מקפידים על כך שלא יראו את ילדיהם בציבור ולמעשה זו הפעם הראשונה שליליבת חשופה למצלמות.
4 צפייה בגלריה
הנסיכה ליליבת
הנסיכה ליליבת
שלא תדעי לאיזו משפחה נולדת. ליליבת בחגיגות יום ההולדת הראשון שלה
(צילום: אינסטגרם)