זמן קצר לאחר שקייט מידלטון חשפה הערב (ו') כי היא חולה בסרטן ונמצאת בטיפולים, מנהיגי בריטניה והעולם מיהרו להגיב ולשלוח לה איחולי החלמה.
המלך צ'רלס, שאובחן גם הוא עם סרטן לפני כחודש וחצי, הביע את גאוותו בנסיכה: "המלך צ'רלס כל כך גאה בקייט על האומץ שלה להחשף בצורה הזו והוא שומר על קשר קרוב עם כלתו האהובה", מסר ארמון בקינגהאם. "צ'רלס וקמילה ימשיכו להציע את אהבתם ותמיכתם במשפחה בתקופה הקשה הזו".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון המלך צ'רלס
קייט מידלטון המלך צ'רלס
קייט מידלטון המלך צ'רלס
(צילום: Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)
הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל לא הרבו במילים ומסרו: "אנו מאחלים בריאות והחלמה לקייט ולמשפחה, ומקווים שיוכלו לעשות זאת בפרטיות ובשלווה".
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן צייץ בטוויטר שעות ספורות לאחר שהודיעה מידלטון כי אובחנה עם סרטן, וכתב: "ג'יל ואני מצטרפים למיליונים ברחבי העולם בתפילה להחלמתך המלאה, הנסיכה קייט".
ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק ביקש מהציבור לתת לנסיכה את מלוא הפרטיות כדי שתוכל להיות עם משפחתה ולהחלים: "לנסיכה מוויילס יש את האהבה והתמיכה של כל המדינה, בזמן שהיא ממשיכה בהחלמתה. היא הפגינה גבורה אדירה עם החשיפה שלה היום. בשבועות האחרונים היא ספגה יחס לא הוגן מצד חלקים מסוימים בתקשורת ברחבי העולם וברשתות החברתיות. כשזה מגיע לענייני בריאות, ממש כמו לכולם - יש לתת לה את הפרטיות להתמקד בטיפול שלה ולהיות עם משפחתה האוהבת".
קיר סטארמר, יושב ראש האופוזיציה בבריטניה, מסר: "אני נרגש מהנימה האופטימית של הנסיכה מווילס, מהאמונה והתקווה שלה. הוד מעלתה תהיה במחשבותינו ובתפילותינו בזמן שהיא מתקדמת עם הטיפולים, ותקבל אהבה ותמיכה לא רק ממשפחתה אלא מכול האומה".
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
(צילום: Gettyimages)
גם מהבית הלבן נמסרה הודעה: "אנחנו עצובים מאוד לשמוע על החדשות", אמרה דוברת הבית הלבן קארין ז'אן-פייר, והוסיפה כי הם מאחלים לנסיכה החלמה מלאה.
ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו, הגיב גם הוא: "הנסיכה בוויילס, ילדיה וכל משפחת המלוכה נמצאים במחשבותיי בעקבות הבשורה על הסרטן ששיתפה באומץ כה רב. בשם העם הקנדי, אני שולח את תמיכתי בזמן שהיא עוברת את הטיפולים. כולנו מאחלים לה החלמה מהירה".
חמזה יוסף, השר הראשון של סקוטלנד, הצטרף לבקשות לתת למידלטון ולמשפחתה פרטיות: "נעצבתי לשמוע את החדשות על הנסיכה מהוויילס. אני מתפלל להחלמתה המהירה. מדובר בוודאי בשעה קשה עבור כל המשפחה. בת מלוכה או לא, יש לה זכות לפרטיות ואני מקווה שיכבדו זאת".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
קייט מידלטון
(צילום: Gettyimage)