יש הכרעה: אחרי הליך משפטי שנמשך כמה שנים טובות, בית המשפט קבע כי הנסיך הארי יפוצה בסכום של 140,600 ליש"ט על ידי קבוצת "מירור", הכוללת את אתרי החדשות "דיילי", "סאנדי מירור" ו"סאנדי פיפל".
השופט טימותי פנקורט שניהל את המשפט קבע כי שלושת האתרים אספו מידע על הנסיך בצורה לא חוקית - כולל פריצה לטלפונים, ואף האשים את העורכים הראשיים בכך ש"העלימו עין". בית המשפט קבע כי 15 כתבות מתוך 33 כתבות שפורסמו על הנסיך היו תוצאות ישירות של פריצה לטלפון האישי שלו ואיסוף מידע לא חוקי. "אני שמח שזכיתי בתיק הזה", אמר הנסיך הארי בהצהרה רשמית שהקריא עורך הדין שלו. "אני קורא לרשויות ולמשטרה לעשות את המוטל עליהן".
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
מה תעשה בכל הכסף? הנסיך הארי
(צילום: רויטרס)
את התביעה נגד קבוצת "מירור" הגיש הנסיך הארי בשנת 2019 בטענה כי פרצו והאזינו לו לטלפון. ההחלטה של הנסיך לנקוט באמצעים משפטיים הגיעה על רקע המתקפה שעברה אשתו של הנסיך, הדוכסית מייגן מרקל, על ידי התקשורת.
נציין כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שבני המלוכה התמודדו עם פריצה והאזנה לתא הקולי. בתחילת שנות ה-2000 הנסיכים וויליאם והארי טענו כי כתבי רכילות מאזינים באופן שוטף לתא הקולי של אישים מפורסמים כדי להוציא סיפורים.
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
לך תקנה לעצמך משהו יפה
(צילום: רויטרס)