הנסיך ג'ורג' אמנם רק בן 11, אבל ההכנות ליום שבו הוא יהפוך למלך כבר בעיצומן, ובזמן שילדים בגילו בדרך כלל נמצאים בשלב שבו הם לומדים לרכוב על אופניים בלי גלגלי עזר, בנם הבכור של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון כבר לקח את שיעור הטיס הראשון שלו.
על פי דיווחים מעבר לים, בשבוע שעבר, ביום האחרון של חופשת הקיץ, ג'ורג' יצא לטיסה הראשונה שלו משדה התעופה White Waltham Airfield בברקשייר. הטיסה נמשכה קצת פחות משעה ובזמן הזה הוריו הגאים צפו בו מהקרקע. "הוא אהב את זה מאוד", סיפר מקור שהיה עד לרגע המשמח, והוסיף שזה בדיוק הזמן להתחיל: "הוריו צפו בו, בזמן שהמריא בבטחה בליווי צמוד של מדריך".
מטעם ארמון קנזינגטון טרם התקבלה תגובה וכמו כן גם מועדון הטיסה המקומי West London Aero Club סירב להתייחס לנושא.
2 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג'
הנסיך ג'ורג'
רק בן 11 וכבר לוקח שיעורי טיס. הנסיך ג'ורג'
(צילום: Mark Cuthbert/Gettyimages)
נציין כי שדה התעופה White Waltham Airfield הוא גם המקום שבו הנסיך פיליפ, סבא רבא של ג'ורג', זכה לקבל כנפיים בשנת 1953. למעשה, למשפחת המלוכה יש חיבה גדולה לנושא - גם אביו של ג'ורג', הנסיך וויליאם, קיבל את כנפי הטיסה שלו מאביו צ'רלס בשנת 2008, לאחר שסיים קורס טיס בן 12 שבועות כשהיה בן 26.
כאמור, למרות גילו הצעיר - ההכנות ליום שבו ג'ורג' יירש את הכתר ואת כס המלכות מאביו כבר יצאו לדרך, כשהוא ממשיך לככב ולבלוט בכול האירועים הציבוריים שהוא לוקח בהם חלק, והתנהגותו ממשיכה להוכיח שהוא עובד קשה ומתכונן היטב לקראת האחריות העתידית שלו.
דבי פרנק , אשת סודה של הנסיכה המנוחה דיאנה ואסטרולוגית ידועה, סיפרה קצת על התכונות הבולטות של ג'ורג', שיעזרו לו בתפקידו העתידי כמלך. "הוא מזל סרטן, מה שאומר שהוא רגיש מאוד ואחראי לא פחות", אמרה. "הוא אומנם נראה קצת ביישן אבל גם סבתו המנוחה דיאנה ודודו הארי היו ביישנים בצעירותם - ובכל זאת שניהם פרחו בתפקידים המלכותיים שלהם".
לשאלה איך ג'ורג' יהיה כמלך, ענתה: "ג'ורג' יפעל בעיקר מהלב ולא מהראש. הוא יסתמך על תחושות הבטן שלו ולא על ההיגיון".
2 צפייה בגלריה
הנסיך ג'ורג' הנסיך וויליאם
הנסיך ג'ורג' הנסיך וויליאם
הולך בעקבות אביו. וויליאם וג'ורג'
(צילום: Karwai Tang/Getty Images)