3 צפייה בגלריה
המלכה אליזבת ג'ונתן תומפסון
המלכה אליזבת ג'ונתן תומפסון
הולך להיות חורף מאוד לוהט
(צילום: Gettyimages)
ביום חמישי האחרון ואחרי עשרות שנים של ציפייה, צ'רלס, בנה הבכור של המלכה אליזבת, ירש סוף-סוף את הכתר הנחשק והוכתר להיות מלך אנגליה, אבל אם חשבתם שהטייטל זה הדבר הכי שווה שהוא ירש - אנחנו פה כדי לעדכן שממש לא. ותגידו יפה שלום למייג'ור ג'ונתן תומפסון.
עם התואר, הכתר, הארמון וכל שאר היתרונות, המלך צ'רלס ירש מאמו גם את קצין הצבא ג'ונתן תומפסון, המשתייך לגדוד החמישי של סקוטלנד ומי שהיה שומר הראש הבכיר ביותר של המלכה. חבריו מכנים אותו "ג'וני", הציבור הסקוטי הדביק לו את הכינוי "חתיך" ובכותרת הראשית של ה"דיילי מייל" הוא הוגדר כ"רכש החדש של המלך שגורם ללבבות לפעום במהירות". מה שנכון, נכון. בימים האחרונים מצא את עצמו תומפסון בלב האירועים ההיסטוריים כשהוא מלווה את המלך צ'רלס השלישי.
3 צפייה בגלריה
המלכה אליזבת ג'ונתן תומפסון
המלכה אליזבת ג'ונתן תומפסון
מרגישים איך החום עלה פתאום? ג'ונתן תומפסון והמלכה אליזבת
(צילום: Gettyimages)
בסוף השבוע ליווה תומפסון את צ'רלס בצעידתו הראשונה בתוך מלך ומאוחר יותר באותו היום ליווה גם את ראש ממשלת בריטניה, ליז טראס, שהגיעה לארמון בקינגהאם כדי לפגוש את המלך החדש. רגע משעשע שנתפס במצלמות היה כשתומפסון וטראס החליפו ביניהם מבטים, והתגובות לא איחרו להגיע: "כך מתחילות רוב הטלנובלות", התלוצץ מומחה לשפת גוף. "איזה כיף לראש ממשלת בריטניה ליז טראס, פגישה שבועית עם ג'וני - זאת אומרת, עם המלך צ'רלס?", התבדחה אלמונית בטוויטר, ואחת אחרת הוסיפה: "אנחנו נראה ממנו הרבה עכשיו. כמו שבעלי היקר אמר - 'או, תראי' הנה הרב סרן שלך".
עם זאת, משתמש אחר בטוויטר בחר דווקא להזדהות עם תומפסון, שהיה קרוב מאוד למלכה. "אני חושב שהוא נראה מאוד עצוב, הוא באמת מסור למשפחת המלוכה".
ומה אנחנו יודעים על אותו קצין סקוטי לוהט? קודם כל שהוא נראה מעולה בחצאית, הלבוש הקבוע שלו. שנית, שהוא נשוי. זה אמנם לא הרבה, אבל כל עוד הוא ימשיך ללוות את המלך החדש, אנחנו כאן, מריעים בשקט.
3 צפייה בגלריה
ליז טראס ג'ונתן תומפסון
ליז טראס ג'ונתן תומפסון
האם נזכה לרומן סוער? תומפסון וליז טראס
(צילום: Gettyimages)