4 צפייה בגלריה
דיוויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
דיוויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
זועמים על הארי ומייגן. ויקטוריה ודיוויד בקהאם
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)
הנסיך הארי ומייגן מרקל ממשיכים לייצר אנטגוניזם כלפיהם - והפעם גם מחוץ לגבולות הארמון. על פי דיווחים מעבר לים, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם ואשתו, כוכבת להקת הספייס גירלז ויקטוריה בקהאם, זועמים על הדוכסים מסאסקס לאחר שהואשמו בהדלפת מידע על הזוג המלכותי.
"החברות ביניהם הסתיימה", הבהיר מקורב לבקהאמים ל-The Mail on Sunday. "דיוויד זועם לחלוטין לאחר ההאשמות שהטיחו בו הארי ומייגן במהלך שיחת טלפון. הטענות פשוט לא נכונות".
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
ממשיכים לייצר דרמות. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Robert F. Kennedy/Getty Images)
נציין כי הבקהאמים היו חברים טובים של הדוכסים ואף נכחו בחגיגות החתונה של השניים בשנת 2018 ויותר מזה, ויקטוריה אפילו עיצבה את ביתם שבפרוגמור קוטג'. השניים תמכו מאוד במעבר של מרקל לבריטניה אך כעת מספרים מקורבים יודעי דבר כי הדוכסית מסאסקס החליפה את ויקטוריה בקהאם בוויקטוריה אחרת - ויקטוריה ג'קסון, מומחית לענייני קוסמטיקה ושכנה של הזוג המלכותי במונטסיטו. "ויקטוריה ג'קסון היא אישה חזקה - היא מישהי שבנתה עסק אבל גם התגברה על מצוקות בחייה הפרטיים", סיפר מקורב לדוכסית. "היא ומייגן התחברו מאוד. הן חברות טובות וממש מעריצות אחת את השנייה".
עוד נודע כי ג'קסון, בעלת קרן הצדקה Guthy-Jackson - קרן המגייסת כספים עבור המחלה האוטואימונית נוירומיאליטיס אופטיקה (מחלה דלקתית נדירה בה מתפתחים נוגדנים-עצמיים הפוגעים במערכת העצבים המרכזית), מייעצת למייגן בנושאים רבים ובעיקר בכל הנוגע לארגון הצדקה Archewell. בנוסף התחברה הדוכסית גם למעצבת השיער אמנדה ליאון ולכמה אנשי עסקים בכירים, בהם ארי עמנואל ואשתו, מעצבת האופנה שרה סטאודינגר. "ארי ואשתו הם חלק מהמעגל החברתי החדש של מייגן", אישר סוכן הוליוודי ל"דיילי מייל". "למייגן יש מעגל חברים מאוד מלוכד שמגן עליה"
4 צפייה בגלריה
ויקטוריה ג'קסון
ויקטוריה ג'קסון
הבסטי החדשה. ויקטוריה ג'קסון
(צילום: Ari Perilstein/Getty Images)
נעדכן כי אותו מעגל חברים מדובר, הכולל בין היתר את אופרה ווינפרי, גייל קינג והקולגות שרה ראפרטי ואביגיל ספנסר, ששיחקו לצידה בסדרה SUITS, זכה לכינוי "המאפיה של מונטסיטו".
שכנים נוספים של הסאסקסים הם אורלנדו בלום וקייטי פרי, אך לפי מקורות יודעי דבר - פרי, שכזכור הופיעה בחגיגות ההכתרה של המלך צ'רלס בחודש מאי האחרון, לא חלק מהמעגל - זאת מאחר ולטענת "המאפיה של מונטסיטו" - היא בחרה צד.
4 צפייה בגלריה
קייטי פרי אורלנדו בלום
קייטי פרי אורלנדו בלום
בחרו צד. קייטי פרי ואורלנדו בלום
(צילום: Gettyimage)