מוקדם יותר החודש ציינו הנסיך הארי ומייגן מרקל את יום נישואיהם השישי. השניים נישאו במאי 2018 בכנסיית סנט גורג' שבטירת ווינדזור לעיני בני משפחת המלוכה, אמה של מרקל וכמה מחבריה המפורסמים, ביניהם כוכבי הסדרה Suits, פריאנקה צ'ופרה והזוג המלכותי ויקטוריה ודייויד בקהאם.
ארתור אדוארדס, הצלם המלכותי ומי שמצלם את בני משפחת המלוכה מאז 1977, חשף בריאיון חדש ל"סאן" את חוויותיו מאותה חתונה מלכותית וסיכם את האירוע בשתי מילים קשות: "אומללות ואסון".
"זה היה יום עלוב, אומלל", אמר. "עכשיו אני יכול להגיד - אלו היו האירוסים המלכותיים הגרועים ביותר שצילמתי אי פעם. החתונה המלכותית הגרועה ביותר. הארי היה נחוש להרחיק ממנו את כל העיתונים, והכול נעשה מרחוק עם עדשות ארוכות. הייתה לי עדשה של 800 מילימטר שצילמה את האורחים שהגיעו. הצלמים האחרים היו במרחק של חמישה מטרים. זה היה פשוט חסר כול סיכוי".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל חתונה
הנסיך הארי מייגן מרקל חתונה
חתונת האסון. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Jane Barlow - WPA Pool/Getty Images)
התסכול של אדוארדס התעצם לאחר הטקס, כשניסה לצלם את הזוג הטרי בכרכרה המלכותית: "הכרכרה יצאה לדרך אבל הארי ומייגן הסתכלו לצד השני. בשבילי זה היה אסון".
העיתונאי שראיין את הצלם שאל אותו אם הרגיש שזה היה מכוון ושהם ניסו לגרום לו להרגיש לא רצוי, ואדוארדס השיב: "כן, הרגשתי כך. וזה לא הייתי רק אני - זו הייתה כל העיתונות הבריטית".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל חתונה
הנסיך הארי מייגן מרקל חתונה
מנופפים לשלום - ומרגיזים את ההמון
(צילום: Karwai Tang/WireImage)
ואם כבר ציון החתונה המלכותית, נזכיר כי דרמת הצלמים לא הייתה הדרמה היחידה שהתרחשה מאחורי הקלעים. השמועות מספרות כי יום החתונה היה היום שהחל את הקרע בין הארי למשפחתו, לאחר שהנסיך בחר לצדד באשתו הטרייה ואף הורה לכל העוסקים בדבר לרצות אותה ולתת לה כל מה שתבקש.
תקרית נוספת זכורה במיוחד הייתה בין מרקל לגיסתה קייט מידלטון, לאחר שהדוכסית מסאסקס טענה כי השמלה של הנסיכה שרלוט "מכוערת" - וגרמה למידלטון לבכות. איך נאמר - הכתובת הייתה על הקיר המלכותי.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל חתונה
הנסיך הארי מייגן מרקל חתונה
הזוג של נח!
(צילום: James Devaney/GC Images)