2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
פייר, יצאה לכם הבעה של נוכלים. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Ap)
ימים ספורים לאחר שנודע כי ענקית האודיו ספוטיפיי בחרה להיפרד מהדוכסים מסאסקס וממייגן מרקל בפרט מאחר ו"הם לא סיפקו את הסחורה" - הטינופת מתחילה לצאת החוצה.
מקורות בתעשייה טוענים כי הצוות של מרקל היה זה שראיין את האורחים בפועל ולאחר מכן, בעריכה, הלבישו את קולה של הדוכסית. "כמה וכמה מהראיונות נעשו על ידי עובדים אחרים, ואת קולה של מייגן הקליטו לאחר מכן", כך נמסר לאתר Podnews.
למרות שבאתר לא התייחסו לפרק ספציפי - באוגוסט האחרון התארחה בפודקאסט Archetypes העיתונאית אליסון יארו, שחשפה כי היא "לא ממש דיברה עם מייגן כשהתראיינה לתוכנית אלא עם אחת מהנשים בצוות שלה". יארו התארחה בפרק To B or not to B במהלכו היא חקרה והסבירה על מקור המילה BITCH. יארו חשפה כי מי הריאיון שלה התקיים עם מפיקה בשם פאררה ספארפי, לה הודתה ברשתות החברתיות לאחר עלייתו של הפרק לאוויר. מרקל מצידה הקפידה לראיין את אורחות ה-A ליסט שלה, בהן מריה קארי, מינדי קאלינג והחברה הטובה סרינה וויליאמס.
נזכיר כי בסוף השבוע האחרון נודע כי הפודקאסט של מרקל לא יחודש לעונה שנייה. ספוטיפיי וחברת ההפקות של הסאסקסים - Archewell Audio, פרסמו הצהרה משותפת בה אמרו כי הם "הסכימו יחד להיפרד וגאים בסדרת הפודקאסטים שעשו במשותף". הדוכסים מסאסקס חתמו על עסקה בשווי של 20 מיליון דולר עם ספוטיפיי בסוף שנת 2020, אך מקורבים לענקית האודיו טוענים כי "השניים לא עמדו במדד הפרודוקטיביות הנדרש על מנת לקבל את מלוא התשלום", כך דיווח עיתון ה-Wall Street.
יממה לאחר שנודע על הפסקת העבודה המשותפת, ולמרות שבהצהרה המשותפת נאמר כי "הצוות שעומד מאחורי Archetypes גאה בפודקאסט שיצר עבור ספוטיפיי", ביל סימונס - ראש תחום החדשנות של ספוטיפיי והבעלים של Ringer, אתר ספורט, פופ ופודקאסטים שנקנה על ידי ספוטיפיי בשנת 2020, כינה את הדוכסים "נוכלים", בפודקאסט משלו. "'הנוכלים האלה, זה הפודקאסט שהיינו צריכים להשיק איתם", אמר - והוסיף כי ניסה לעזור להארי לחשוב על רעיון לפודקאסט משלו. "אני חייב להשתכר לילה אחד ולספר את הסיפור של שיחת הזום שהייתה לי עם הארי כדי לנסות לעזור לו עם רעיון לפודקאסט. זה אחד הסיפורים הכי טובים שלי".
וזה לא נגמר בזה: "כל כך נמאס לי מהבחור הזה, הוא פשוט מתבכיין על שטויות וממשיך להעניק ראיונות. למי איכפת מהחיים שלך, אתה אפילו לא היית הבן האהוב. אתה גר בפאקינג מונטסיטו ואתה פשוט מוכר סרטים דוקומנטריים ופודקאסטים ולאף אחד לא איכפת מה יש לך לומר - אלא אם כן אתה מדבר על משפחת המלוכה ואתה ממשיך להתלונן עליהם". ובכל זאת, נציין כי הסוכנות שעובדת עם הדוכסים הבהירה כי "מייגן תמשיך לפתח תוכן נוסף עבור פלטפורמה אחרת".
2 צפייה בגלריה
ביל סימונס
ביל סימונס
עלה לו. ביל סימונס
(צילום: Leon Bennett/Getty Images)