"מייגן מרקל מעודדת את הנסיך הארי להשאיר את העבר מאחוריו ולהמשיך הלאה", זו הכותרת שפתחה את הבוקר (א') את ה"דיילי מייל". בזמן שפה במדינת ישראל היינו שמחים לקום לכותרת "צהובה" בתקשורת ולא ל-"מצב מיוחד בכל הארץ: אלו ההנחיות החדשות", נראה שבאנגליה לא מעריכים את השקט הביטחוני ועסוקים בדרמה רכילותית.
ג'ני בונד, הכתבת המלכותית לשעבר של BBC, רואה את הרצון של מרקל כמשהו חיובי. "אם מייגן באמת מעודדת את הארי להשאיר את העבר מאחור - אני חושבת שזה יהיה מהלך בריא. הם קיבלו את החלטתם, עזבו את המלוכה ואת בריטניה", אמרה בונד בריאיון למגזין OK. "להתעכב על עוולות העבר ולחיות מחדש מריבות ישנות זה בזבוז זמן - ואני חושבת שמייגן מבינה את זה".
לפני שנמשיך, נשמח להזכיר לגברת בונד שמאז פרישתם של הארי ומייגן מהמלוכה - השניים, שלא נאמר מייגן במיוחד - ניצלו כל פיסת פרסום אפשרית, מאופרה ווינפרי דרך כתיבת ספר אוטוביוגרפי ועד סדרת דוקו על חייהם הקשים במלוכה, כך שלהגיד שמייגן תומכת בהשארת העבר מאוחר? ובכן, פחות.
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
לא מצאו את השלווה. הארי ומייגן
(צילום: Eric Charbonneau/Archewell Foundation via Getty Images)
"זה לא מה שהארי ומייגן תמיד רצו? ליצור חיים משלהם?", תהה בקול רם מקור מהארמון בשיחה עם מגזין People. "זו הרי הייתה אמורה להיות הקלה גדולה לצאת מבריטניה ולהמשיך הלאה בחייהם", המשיך והטיח.
"הארי הוא ילד כועס", סיכם חבר ילדות של הנסיך ל"טיימס". "הדברים לא הסתדרו כפי שרצה ואני חושב שהוא מתגעגע מאוד לבריטניה".
באשר לריחוק של הארי ממשפחתו, נכון לעכשיו יש חשש אחד גדול וחזק מאוד שמונע ממשפחתו לשוחח איתו - וזה החלק השני של האוטוביוגרפיה שכתב. "צ'רלס ושאר בני המשפחה דואגים שאם ידברו עם הארי - זה יופיע בכרך השני", סיפר מקורב למלך. "לשאלה איך אפשר להחזיר את האמון - אני לא יודע להגיד אם יש דרך, אבל מהשיחות שניהלתי עם המלך, לעולם לא אגיד שהיחסים אינם ניתנים לתיקון. יכולתו של המלך צ'רלס לסלוח לבנו בהחלט קיימת". אז מה יגיע קודם, סולחה נוגעת ללב או רב מכר שני? נעדכן!
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
המלך צ'רלס חושש לדבר עם בנו?
(צילום: Samir Hussein/WireImage)