5 צפייה בגלריה
הנסיך אלברט הנסיכה מונקו
הנסיך אלברט הנסיכה מונקו
מה קורה שם? הנסיך אלברט והנסיכה שרלין
(צילום: Luca Bruno/AP)
הנסיכה שרלין ממונקו מתגוררת בשוויץ ופוגשת את בעלה, הנסיך אלברט, רק באירועים רשמיים או בתיאום מראש, כך דווח אמש (ג') באתרים מעבר לים. למרות שאת השבועות האחרונים בילתה המשפחה המלכותית בחופשה יוקרתית על יאכטה בהרכב מלא - שרלין, אלברט והתאומים ז'אק וגבריאלה (8), יודעי דבר מספרים כי הנסיכה לא שבה לארמון ולמעשה מתגוררת במדינה אחרת, מה שמעורר שוב ספקולציות רבות לגבי מצב הנישואים של בני הזוג.
"הם זוג לטובת אירועים רשמיים - זה הכל", מסר מקורב לעיתון הצרפתי Voici, והוסיף כי הנסיכה הבטיחה לחזור למונקו עבור אירועים רשמיים וכך היא רשאית לראות את ילדיה לעיתים קרובות יותר. "אלברט ושרלין הפכו כעת לשותפים טובים, הם מתחלקים בטיפול בילדים", מסר מקור נוסף לעיתון הגרמני Bild.
5 צפייה בגלריה
עובדים יחד כהורים
עובדים יחד כהורים
עובדים יחד כהורים
(צילום: GettyImages)
שמועות בדבר משבר בנישואים המלכותיים אינן חדשות - למעשה, הן מלוות את השניים מאז יום חתונתם ביולי 2011, אז תועדה הכלה הטרייה כשהיא בוכה לאורך כל היום. חודשים ספורים לאחר החתונה התראיינה הנסיכה ל"טיימס" והתייחסה לאותן תמונות: "הכל היה כל כך מהמם והיו לי כל כך הרבה רגשות מעורבים בגלל השמועות אז המתח הצטבר ופרצתי בבכי. ואז שוב בכיתי, כי חשבתי לעצמי 'אוי לא, עכשיו כל העולם רואה אותי בוכה'. אלו היו שלושה ימים נפלאים".
בינואר 2021 נסעה שרלין לסיור באפריקה - שנמשך עשרה חודשים במהלכם לא פגשה את משפחתה. בהמשך התגלה כי היא אושפזה במהלך הטיול. בשעתו, נאמר כי מצבה נבע מעייפות קיצונית, שמועות על זיהום שהחמיר וטיפולי שיניים, אך כמובן שיש עוד דברים בגו. לאחר שחזרה למונקו שהתה במשך 11 ימים בבית ולא יצאה החוצה - ולנסיך אלברט לא נותרה ברירה אלא להתייחס לשמועות: "בהתחלה הכל היה טוב ואחרי כמה שעות נעשה מאוד ברור שהיא לא בריאה", אמר למגזין People. "אני כנראה אגיד את זה כמה פעמים, אבל אין לזה שום קשר למערכת היחסים בינינו. אני רוצה שזה יהיה ברור מאוד. הבעיות האלו לא קשורות לזוגיות שלנו, למערכת היחסים בין גבר ואשתו. אלו בעיות אחרות לגמרי".
5 צפייה בגלריה
בית המלוכה מונקו
בית המלוכה מונקו
מתגעגעים לאמא
(צילום: Gettyimage)
חודשיים לאחר שחזרה למונקו, במאי 2022, הצטרפה שרלין לבעלה ושני ילדיהם לאירוע מלכותי רשמי - אליפות העולם של פורמולה E במונקו. בתמונות שפורסמו נראתה שרלין עייפה, חסרת מצב רוח ובעיקר כמו מישהי שמאוד לא רוצה להיות חלק מהסיטואציה - ומעבר לים התקשו להתעלם מכך. "אשתו של הנסיך אלברט ממונקו נראית מהורהרת", הכריזו ב"דיילי מייל", ואוהדיה של שרלין ברחבי העולם הביעו דאגה: "היא כל כך יפה אבל נראית מאוד עצובה".
בזמן שהנסיך אלברט התעקש כי הנסיכה סובלת מעייפות ותשישות, חבריה התקשו להבין מדוע מהארמון מתעקשים להציג את הנסיכה כאישה חלשה ולא דובקים באמת. לטענתם: "אין זה הוגן שהיא מוצגת כמישהי עם בעיות נפשיות ורגשיות. אנחנו לא יודעים מדוע הארמון ממעיט בכך שהיא כמעט מתה בדרום אפריקה", אמר מקורב לנסיכה לאתר Page Six.
5 צפייה בגלריה
לא מסתירה את העצבות
לא מסתירה את העצבות
לא מסתירה את העצבות
(צילום: רויטרס)
באותם הימים נחשף כי הנסיך אלברט שילם לאשתו 10.2 מיליון פאונד על מנת שתסכים למלא את חובותיה המלכותיים לאחר שובה לממלכה, ושזו הייתה דרכו לוודא שתהיה לצידו באירועים פומביים. "לחזרתה היה מחיר גבוה. היא אילצה את בעלה לחתום על חוזה חשאי ביותר", דיווח המגזין הצרפתי Voici.
מקור פנימי מהארמון דאג להבהיר ולהזכיר שבני המלוכה לא מקבלים משכורת חודשית על היותם כאלו, ולכן שרלין תלויה בכסף שהיא מקבלת מבעלה. דמי כיס מנופחים, אם תרצו. "כמובן שהיא נהנית מהטבות ענקיות, אבל עד כה היא לא קיבלה תמיד כסף. אחרי התקופה הקשה שעברה, מובן למה היא רוצה לוודא שתהיה לה הכנסה בטוחה". שרלין, קבלי טיפ מאיתנו: אין מחיר לחופש - גם לא עשרה מיליון פאונד.
5 צפייה בגלריה
הנסיך אלברט הנסיכה מונקו
הנסיך אלברט הנסיכה מונקו
הנסיכה שרלין
(צילום: Sebastien Nogier/AP)