4 צפייה בגלריה
כפילה המלכה אליזבת
כפילה המלכה אליזבת
מעכשיו - מובטלת. מרי ריינולדס
(צילום: Gettyimages)
אחרי 34 שנה בהן מילאה את תפקיד הכפילה של המלכה אליזבת השנייה במסירות, מרי ריינולדס בת ה-89 הודיעה כי היא מתפטרת מתפקידה. "זו הייתה זכות גדולה להיראות כמוה כי אני חושבת שהיא כל כך מדהימה", אמרה בריאיון לסוכנות הידיעות PA. "כלומר, זה עידן חדש עכשיו, הכל הולך להיות מאוד מוזר".
ריינולדס הוסיפה: "צפיתי בטלוויזיה יום קודם והרגשתי שהולכות להיות חדשות רעות, שכמובן הגיעו בסופו של דבר וזה גורם לך להרגיש מאוד עצובה. ואז את מבינה שכן, זה יהיה הסוף מבחינתי - מתוך כבוד, אני לא חושבת שאני צריכה להמשיך בזה".
מרי, המתגוררת באפינג שבאנגליה, הפכה להיות הכפילה הרשמית של המלכה ב-1988, אך הפעם הראשונה שאמרו לה שהיא דומה לאליזבת הייתה כשהייתה בת 17. ריינולדס הופעה בטלוויזיה ובקולנוע בכמה רגעים מוכרים כשהזכור מבניהם היה בסרט הקומדיה Bullseye שיצא לאקרנים בשנת 1990, שם שיחקה לצידו של רוג'ר מור. בנוסף השתתפה בפרק של "דוקטור הו" בשנת 1988.
4 צפייה בגלריה
המלכה אליזבת והכפילה
המלכה אליזבת והכפילה
תייגו מישהי שהיא מלכה ומישהי שהיא כפילה
(צילום: Gettyimages)
לאחר מותה של המלכה אליזבת, ריינולדס סיפרה כי פנו אליה מערוץ טלוויזיה רוסי בבקשה שתלבש את תלבושת הכפילה שלה. "אמרתי שהדרך היחידה בה אתלבש כמו המלכה אליזבת זה היה בשמלה שחורה". עם זאת, ההחלטה "להתפטר" מתפקידה של הכפילה של אליזבת העציבה את ריינולדס מאוד. "ממש עכשיו עברתי דירה ויש לי שני ארגזים מלאים בכובעים ובדיוק מצאתי איפה להניח אותם וחשבתי לעצמי שלא אצטרך אותם יותר".
למרות שמעולם לא פגשה את המלכה אליזבת עצמה, ריינולדס סיפרה כי נכחה בכמה מאבני הדרך החשובות ביותר של הוד מלכותה. "הייתי ברחוב כשהיא התחתנה ובדיוק יצאתי לרגל ההכתרה שלה. ישנתי לילה שלם באוהל על הכביש עם החבר שלי. נרטבנו לחלוטין אבל היה לנו מזל כי באחד הבניינים באזור היה רדיו אז שמענו הכל. וכאשר הניחו לה את הכתר על הראש - השמיים פשוט נפתחו".
4 צפייה בגלריה
כפילה המלכה אליזבת
כפילה המלכה אליזבת
מעניין כמה מרוויחים בתור כפילה
(צילום: Gettyimages)
ריינולדס הוסיפה כי תמיד ניסתה להיות נחמדה לאנשים, בדיוק כמו המלכה. "היא הייתה אישה עם כל כך הרבה אור והיא הייתה מאוד אהובה על כולם. חיקיתי אותה במשך כל השנים האלה וזה עזר לי להרוויח קצת כסף אבל יחד עם זאת היה שאנשים ראו אותי ואמרו 'זו המלכה'. אף פעם לא אמרה זו המלכה אליזבת או מלכת אנגליה, רק 'המלכה'. לעולם לא תהיה עוד מישהי כמוה".
4 צפייה בגלריה
כפילה המלכה אליזבת
כפילה המלכה אליזבת
ריינולדס והכפילים של המלך צ'רלס ואשתו קמילה
(צילום: AP)