צ'רלס ואשתו קמילה יצאו לסיור מלכותי בחווה בג'רזי ועברו ליד פרות, שבאותו רגע ראו לנכון להזדווג. קמילה פרצה בצחוק ואילו המלך המבוהל עמד וצפה בסיטואציההנסיכה שרלוט בגמר ווימבלדון, לצד שלל פרצופים מאוכזבים של הנסיך וויליאם ובנו ג'ורג' בגמר היורו, כעת הגיע תורם של המלך צ'רלס והמלכה רעיה קמילה לספק לנו רגע הומוריסטי במיוחד.
אתמול (ב') בזמן שסיירו בג'רזי, קמילה וצ'רלס נעצרו ליד פר ופרה שראו לנכון להזדווג בדיוק באותו רגע. קמילה הנבוכה לקחה צעד גדול אחורה וניסתה להתרחק, בזמן שהמלך צ'רלס נותר מבולבל כשהוא צופה במתרחש.
אחרי כמה רגעים, קמילה פרצה בצחוק גדול וצ'רלס נשאר מבוהל והמום - אבל בסופו של דבר נדבק בצחוקה המתגלגל של אשתו, נרגע וחייך.
המלך צ'רלס והמלכה רעיה קמילה בסיור בג'רזי
(צילום: רויטרס)
עדר הפרות נבחר במקור כמתנת ג'ובילי למלכה אליזבת בשנת 2022 על ידי מועצת שיווק החלק של ג'רזי. לאחר מותה של המלכה החלו הסדרי משלוח של הפרות לווינדזור - אך בעקבות אובדן טרגי של חלק גדול מהעדר ההעברה נדחתה. כעת העדר צפוי לעבור לחווה הנמצאת באחוזת הייגרוב של המלך, המנוהלת על ידי החקלאי הנרי ג'יימס.
"לאשתי ולי יש זיכרונות מאושרים מקבלת הפנים שעשו לנו בפעם האחרונה שהיינו כאן בשנת 2012, לציון יובל היהלום של אמי המנוחה", אמר המלך. "בביקור ההוא פגשנו כל כך הרבה תושבים ונחשפנו להערכה והחיבה שאמי זכתה לה".
3 צפייה בגלריה
המלכה רעיה קמילה
המלכה רעיה קמילה
"ועכשיו תני לנו מבט מזועזע". המלכה רעיה קמילה
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
במהלך הסיור נקלעו המלך והמלכה רעיה לתקרית מלחיצה ונלקחו למלון סמוך מתוך חשש כי הם בסכנה. למרבה המזל הייתה זו אזעקת שווא ותוך רגעים ספורים חזרו השניים לסיור. איימון פנלון, מנכ"ל מחלבת ג'רזי, נתן גלידה לקמילה רגע לפני שנשלפה מהמקום. "בדיוק הגשתי לה גלידה והסתובבתי כדי לקחת אחת בעצמי, וכשהסתובבתי אליה שוב היא כבר לא הייתה שם", סיפר.
צ'רלס וקמילה צפויים לסיים את הסיור לפני חגיגות יום הולדתה ה-77 של קמילה, שיתקיימו מחר.
3 צפייה בגלריה
המלכה רעיה קמילה המלך צ'רלס
המלכה רעיה קמילה המלך צ'רלס
מכירה את השיר "שנינו יחד תחת מטריה אחת"?
(צילום: Andrew Matthews/PA Images via Getty Images)
3 צפייה בגלריה
המלכה רעיה קמילה המלך צ'רלס
המלכה רעיה קמילה המלך צ'רלס
מלכותיים משהו
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)