המצב הבריאותי בארמון בקינגהאם ממשיך להעלות סימני שאלה וחששות בקרב אזרחי בריטניה, אך בכל הנוגע למלך צ'רלס בן ה-75, שכזכור אובחן בחודש פברואר האחרון עם סרטן, העסקים המלכותיים נמשכים כמעט כרגיל.
אמש (ד') אירח המלך מספר שגרירים בבריטניה ועמוד האינסטגרם המלכותי פרסם תמונה שלו לוחץ את ידו של שגריר אלג'יריה נורדין יזיד. עם בשורת הסרטן, מהארמון מיהרו להבהיר כי המלך לא ייקח חלק באירועים ציבוריים אך הדגישו כי ימשיך לקיים פגישות חשובות עם אנשי מפתח בעצמו.
הפגישה התקיימה בבית קלרנס שבלונדון וצ'רלס נראה במצב רוח מצוין. סוג הסרטן של המלך טרם נחשף, אך בארמון מבהירים כי מצבו טוב ושהוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר. מי שנמצאת לצידו לאורך כל הדרך היא כמובן אשתו המסורה קמילה, שתפסה פיקוד ויצאה לאירועים ציבוריים רשמיים. "היא דואגת לבריאותו של בעלה אבל היא גם זו שנאלצת לעמוד בלוח זמנים אינטנסיבי ולמלא את מקומו ואת מקומה של קייט מידלטון", סיפר מקור מהארמון.
באשר לשמועות על כך שבית המלוכה התחיל בהכנות לקראת היום שאחרי צ'רלס - יש לציין כי ההכנות ליום שאחרי מותה של המלכה אליזבת' התחילו לפחות כבר לפני שני עשורים, כך שאין זה מרמז על כלום בשלב זה.
2 צפייה בגלריה
המלך צ'ארלס
המלך צ'ארלס
עסקים כרגיל. המלך צ'רלס ושגריר אלג'יריה
(אינסטרגם)
ואם כבר במידלטון עסקינן: בזמן שצ'רלס מופיע בציבור לעיתים די קרובות, סימן שאלה אחד וגדול מאוד מרחף סביב הנסיכה, שמאז הניתוח המסתורי שעברה באמצע חודש ינואר לא ידוע דבר על מצבה.
מוקדם יותר השבוע, ולאחר שגל השמועות סביב מצבה עלה שלב ומעריצי הארמון הביעו חשש אמיתי כי איננה עוד בחיים - צלם פפראצי חרוץ הצליח לתעד אותה יושבת ברכב לצד אמה קרול מידלטון בסביבת טירת ווינדזור. בתמונה המטושטשת קייט מרכיבה משקפי שמש, ומעריצי המלוכה לא השתכנעו במאה אחוז כי זו אכן היא ולא כפילה - אך התמונות בהחלט הצליחו להרגיע את המצב בבריטניה לכמה רגעים בודדים.
כדי לנסות ולהרגיע עוד קצת, אתמול מסר הדובר הרשמי של יורש העצר, הנסיך וויליאם, הצהרה למגזין People, ואמר: "הנסיך מתמקד בעבודתו ולא ברשתות החברתיות", ובכך ניסה להשתיק את השמועות הרבות.
שעות ספורות לאחר הצהרתו, משרד ההגנה הבריטי הסיר מהאתר הרשמי כל אזכור ללו"ז העתידי של קייט. הסערה שוב גברה, השמועות שוב התעצמו ומארמון קנזינגטון מיהרו להבהיר: "לוחות הזמנים שסופקו לגבי שהייתה של הנסיכה בבית החולים היו ברורים מהרגע הראשון, כך גם לגבי עדכונים נוספים סביב מצבה. קייט ממשיכה להחלים ומצבה משתפר".
גארי גולדסמית', דודה של מידלטון, נכנס השבוע לבית "האח הגדול בריטניה" וניצל את הבאז סביב אחייניתו המלכותית כדי להביע את דעתו בנושא: "אני חושב שצריכים להניח לה עכשיו, כי יש סיבה ברורה לכך שהמשפחה לא מדברת על המצב שלה".
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
קייט מידלטון
(צילום: Gettyimages)