שש שנים לתוך הקרע המלכותי שנוצר בין קייט מידלטון למייגן מרקל - והנה הגענו לרגע בו הדוכסית מסאסקס מתחילה לחוש חרטה קלה ולחשב מסלול מחדש.
מקורבים למרקל סיפרו כי "היא רוצה לעשות שלום עם קייט", והוסיפו כי היא "לא רוצה שיהיה דם רע ביניהן". כמובן שאותם מקורות הבהירו כי "מייגן עצמה מרגישה פגועה מאוד, אבל היא מתחרטת על איך שדברים קרו והתגלגלו והיא מעולם לא התכוונה לפגוע בקייט - למרות שהיא (קייט) חייבת להבין שהיא הייתה יכולה לעשות דברים בצורה אחרת".
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון מייגן מרקל
קייט מידלטון מייגן מרקל
הסכם שלום באופק? קייט מידלטון ומייגן מרקל
(צילום: Samir Hussein/WireImage)
לפני שנמשיך נזכיר כי אותו ויכוח קטן שהפך למלחמת עולם בין מרקל למידלטון היה ביום חתונתם של הנסיך הארי ומייגן, אז הטיחה הכלה הטרייה בגיסתה שהשמלה של הנסיכה שרלוט מכוערת. מידלטון לקחה את ההערה של מייגן קשה ומקורות יודעי דבר מספרים כי הנסיכה מוויילס פרצה בבכי והרגישה פגועה ומושפלת. "מייגן גרמה לקייט לבכות בזמן שמדדה לנסיכה שרלוט את השמלה לחתונה המלכותית ומרקל לא אהבה אותה", סיפר מקורב למשפחת המלוכה ל-Mirror.
זה כמובן היה רק הספתח לקרע שנוצר, שהגיע לשיאו במרץ 2021, כשהדוכסים מסאסקס ישבו לריאיון אצל אופרה ווינפרי וטינפו על בני משפחת המלוכה. כשנשאלה מרקל על הריב עם מידלטון ואם יכול להיות שהיא גרמה למידלטון לבכות, מייגן ענתה: "לא, ממש לא. ההפך בדיוק קרה. אני לא אומרת את זה כדי לזלזל באף אחד, השבוע של החתונה היה ממש קשה. קייט הייתה מוטרדת ממשהו אבל זה היה שלה - והיא התנצלה לאחר מכן. היא הביאה לי פרחים ופתק, והיא עשתה בדיוק את מה שאני הייתי עושה במידה והייתי יודעת שפגעתי במישהו - היא לקחה אחריות על זה".
מרקל הוסיפה כי הכותרות שהיו סביב המקרה והתהודה העולמית שהוא קיבל, היו מזעזעים מבחינתה, והמשיכה לספר את גרסתה: "כמה ימים לפני החתונה קייט הייתה מוטרדת, הנושא היה נכון - היא הייתה מוטרדת לגבי השמלות של ילדות הפרחים וזה גרם לי לבכות, זה ממש פגע ברגשותיי. חשבתי לעצמי 'בהקשר לכל מה שהתרחש באותם ימים לפני החתונה, זה לא היה הגיוני לא לעשות את מה שכולם ניסו לעשות - שזה אומר לנסות לתמוך בי, לנסות להבין מה קרה עם אבי ומה לא'. זה ממש לא היה עימות ואני לא חושבת שזה הוגן כלפי קייט שאכנס לפרטים על זה מכיוון שהיא התנצלה ואני סלחתי לה. הדבר היחיד שהיה לי קשה להתגבר עליו זה להיות מואשמת במשהו שלא רק שאני לא עשיתי אלא קרה לי", אמרה, ומיד הוסיפה כי לרגע לא הייתה לה כוונה להוציא את זה החוצה. "מעולם לא רציתי שזה ייצא כך, למרות שזה מה שקרה".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך הארי מייגן מרקל הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הרביעייה שלא מפסיקה לספק כותרות
(צילום: AP)
אחרי התזכורת הקצרה (בכל זאת, מדובר בריב של שש שנים), אפשר לחזור לסיבה שלשמה התכנסנו כאן. "מייגן יצאה מגדרה כדי להראות לקייט שהיא דואגת לה בתקופה הקשה הזו", אמר מקורב לדוכסים בריאיון ל"אקספרס", והוסיף כי הדוכסית מסאסקס עדיין אוספת את השברים בעקבות הקרע המלכותי שנוצר ומי שיותר מוכן להמשיך הלאה הוא הנסיך הארי. "זה לא שמייגן עושה דווקא, היא באמת מרגישה פגועה ורוצה לשבת לדבר כדי לקדם את הנושא - אבל זה לא משהו שהנסיך וויליאם וקייט מידלטון מוכנים לשקול בשלב הזה".
גרנט הרולד, משרתו לשעבר של המלך צ'רלס, הוסיף כי נגרם נזק רב מדי בשביל שדברים יחזרו להיות כמו שהם. "הארי שבר את הארמון רוחנית. הוא פגע בוויליאם וזה קשה יותר כשמדובר במלך העתידי".
לסיום נזכיר כי מעל ראשם המלכותי של משפחתו של הארי מרחף האיום לספר המשך של הנסיך הארי, בו הוא צפוי להמשיך להטיח האשמות קשות בבני משפחתו. נמשיך לעקוב!
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
המלצה שלנו: מספיק עם הספרים!
(צילום: Ap)