הנסיך הארי מחפש בית בבריטניה, כך דווח מוקדם יותר השבוע באתרים מעבר לים. הסיבה: רצונו במקום מפלט שבו יוכל להיפגש עם חבריו שלא מסתדרים עם אשתו, הדוכסית מייגן מרקל.
טום קווין, מומחה וסופר מלכותי, סיפר לאתר "מירור" כי הארי, שכזכור התפטר מהמלוכה בינואר 2020 ומאז חי בארצות הברית, מתגעגע לחייו הישנים בבריטניה. "תקופת ירח הדבש של הארי, שבה הכול חדש ומרגש בארצות הברית, מגיעה לקיצה והוא מסתכל אחורה, אל העבר, דרך משקפיים ורודים".
קווין הוסיף כי הארי מתגעגע לחבריו מהצבא ומהקולג', שלא הגיעו לבקר אותו בקליפורניה מאז שעזב את הממלכה. הסיבה לכך, לדבריו של הסופר, היא שחבריו של הנסיך לא מסתדרים עם מייגן. "הארי נחוש למצוא בית משלו בבריטניה וזו הסיבה שהוא ממשיך במאבק המשפטי שלו, כדי לגרום למשלמי המיסים הבריטים לשלם עבור אבטחתו".
גרנט הרולד, משרתו לשעבר של המלך צ'רלס, סיפר ל"ניו יורק פוסט" שהארי הבין שיש לו רק משפחה אחת. "בית בבריטניה זה משהו שהוא רצה וחשב עליו - וכעת הוא קיבל את ההחלטה הסופית. לא להחזיק בית בבריטניה הייתה כנראה החלטה משותפת שלו ושל מייגן, אבל ככל שעובר הזמן, דעות והחלטות של אנשים עשויות להשתנות. להארי יש רק משפחה אחת - ונראה שהוא פתאום מבין את זה".
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
נכנסת לבדוק נכסים ביד 2? הנסיך הארי
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
בינתיים, עד שהארי ימצא בית בבריטניה, המלך צ'רלס פנה ישירות לבנו הצעיר וביקש ממנו שיפסיק להדליף את הסודות המשפחתיים שלהם. "הארי התבקש על ידי אביו לא לכתוב או לומר בפומבי משהו נוסף על המשפחה או על אחיו הגדול, הנסיך וויליאם, שעלול לגרום לצרות", כך סיפר קווין ל"מירור". "כולם יודעים שכאשר מלך מבקש ממך לעשות משהו, יהיו לכך השלכות במידה שלא תציית".
קווין הוסיף: "במהלך השנים שבהן הארי התלונן על היחס שקיבל ממשפחתו, הייתה לו מטרה אחת בלבד - לקבל התנצלות ולראות את אחיו ואביו מתקנים את התנהגותם. הארי לא הבין שזה היה עשוי לעבוד אם היה עושה זאת בפרטיות, בזמן שהתלונות הפומביות רק החמירו את המצב".
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
"כולם יודעים שכאשר מלך מבקש ממך לעשות משהו יהיו לכך השלכות במידה שלא תציית"
(צילום: Samir Hussein/WireImage)