צרות בגן עדן המלכותי? בחודש ספטמבר האחרון חגג הנסיך הארי את יום הולדתו ה-40 ומלבד מתנה שווה מאוד שקיבל מסבתא רבתא המלכה האם (ירושה בסך 8.5 מיליון דולר), נראה שהחגיגות לא היו בשיאן - לפחות לא בכל מה שקשור לאשתו מייגן מרקל.
על פי הדיווחים, הארי "בילה את ליל יום הולדתו ביחד עם חברים - הרחק ממייגן", כך סיפר מקורב יודע דבר. הארי, כך נאמר, יצא לטיול לילי ארוך וגם בהודעת התודה שמסר לאחר מכן על הברכות החמות שקיבל, לא טרח להזכיר את אשתו.
וזה ממשיך: ב-15 הימים האחרונים הנסיך הארי הגיע למספר אירועים לבדו. תחילה לאירוע ה-Clinton Global Initiative בניו יורק, בהמשך טס ללונדון שם השתתף בטקס WellChild ומשם המריא ללסוטו שבאפריקה.
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
לא בתמונה: מייגן מרקל. הנסיך הארי
(צילום: Brian Otieno/Getty Images for Sentebale)
בזמן שחרושת השמועות סביב מצבם הזוגי ממריאה שוב - מקורבים לדוכסית מספרים שהיא הייתה זו שקבעה את הטיול של הארי עם חבריו, והוסיפו כי היא לא הצטרפה להארי ללונדון מכיוון שהייתה חולה. אותו מקורב אולי עקשן אבל דבריו לא משכנעים איש, בטח כשבתקופה האחרונה הארי נצפה כשהוא מסתובב לבדו בבתי קפה מקומיים, הרחק מאשתו.
נציין כי הדברים הללו מסתדרים היטב עם הדיווחים שהארי לא מרוצה מהמקום שבו הוא נמצא. מקורביו לנסיך מספרים ש"הוא מבין שעליו לעשות משהו אחר - הוא יודע שמה שעשה עד כה לא עובד". לאחרונה החל הארי לחדש קשרים ישנים עם חבריו הוותיקים, מהם ניתק קשר אחרי שהחל את דרכו הזוגית עם מרקל, וכעת אותם חברים מספרים: "הארי מיואש. הוא רוצה לתקן את התדמית שנוצרה לו - ומייגן לא חלק מזה. הוא רוצה קצת ספייס ממנה".
והארי אכן מצליח לשפר את התדמית - או לפחות להזכיר לציבור איזה אהוב וקסום הוא היה בעברו. בחודש ספטמבר האחרון התארח הנסיך בתוכניתו של ג'ימי פאלון וביחד איתו צעד במסלול "נייטמר" מפחיד. בכל אותן דקות ארוכות (פייר, פחד אלוהים) הארי השתטה, צרח, קילל, נבהל ורגע אייקוני אחד במיוחד נרשם כששתיים מהשחקניות באטרקציה הבינו שהן הבהילו את הנסיך הארי - והסמיקו במבוכה.
"הארי מתחיל לפעול ברצינות לטובת תיקון התדמית הציבורית שלו והוא יודע שעליו לעשות זאת לבד", סיפר מקור יודע דבר ל"דיילי מייל", והוסיף: "הוא תמיד רצה שיתייחסו אליו ברצינות". באשר לנסיעתו ללסוטו, מקום קרוב מאוד לליבו של הארי, אמר המקור: "יכול להיות שיש סיבה טובה לכך שמייגן לא הצטרפה אליו - אבל זה בהחלט מפתיע אותי שהיא מעולם לא הייתה שם איתו. זה כמו בית שני עבור הארי. המשפחה המלכותית שם היא כמו משפחתו השנייה".
לסיום רק נזכיר בקצרה שזו לא הפעם הראשונה ששמועות בדבר משבר ביחסים בין הארי ומייגן מציפות את אתרי הרכילות. במאי דווח כי הנסיך שכר חדר במלון קרוב לבית שלו ושל מייגן – לשם הוא הולך בקביעות כדי להיות לבדו.
כמו כן מאז אובחנו אביו המלך צ'רלס וגיסתו קייט מידלטון עם סרטן, הארי ניסה לעשות צעדים לקראת המשפחה – אך נתקל בקשיים מכיוון משפחתו וגם מצד אשתו, שמסרבת להגיע איתו ללונדון.
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
פייר, הרבה זמן לא ראינו אותו כזה מאושר. הארי באפריקה
(צילום: Brian Otieno/Getty Images for Sentebale)